گوگل سیستم موقعیت یاب داخلی VPS را برای پلتفرم تانگو معرفی کرد

عصر کالا- پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل توجه بسیاری را طی کنفرانس توسعه دهندگان I/O ۲۰۱۷ جلب کرد، اما این کمپانی برنامه های بزرگی برای تکنولوژی واقعیت افزوده نیز دارد و از سیستمی به نام «سرویس موقعیت یابی دیداری تانگو» (یا به اختصار VPS) رونمایی کرده که در واقع نوعی جی پی اس مبتنی بر واقعیت افزوده برای اماکن سرپوشیده است.

گوگل سیستم موقعیت یاب داخلی VPS را برای پلتفرم تانگو معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، همانطور که کلی بیور، نایب رییس واحد واقعیت مجازی گوگل روی استیج I/O 2017 اشاره کرد، تکنولوژی واقعیت مجازی ارتباطی تنگاتنگ با دنیای واقعی دارد و سیستم تانگو VPS هم به بهبود همین امر کمک می کند. با استفاده از گوگل مپس و اطلاعات دیداری دوربین دستگاه؛ تانگو می تواند اجزای محیطی را شناسایی کرده و در موقعیت یابی به شما کمک کند.

    مسلماً این سیستم، در فروشگاه های فیزیکی می تواند بسیار کاربردی ظاهر شود. به عنوان مثال، گوگل چگونگی کارکرد سیستم تانگو VPS را در یکی از فروشگاه های زنجیره ای Lowe's را به نمایش کشید و نشان داد که این سیستم با شناسایی محیط پیرامون خود، چطور می تواند به مشتریان در یافتن محصولی خاص کمک کند. هنگامی که این تکنولوژی با رابط کاربری صوتی و Google Lens ترکیب شود، تانگو VPS می تواند در آینده قابلیتی فوق العاده کارآمد با پتانسیل های فراوان باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر