دستیار هوشمند گوگل نصفه و نیمه به آیفون آمد!

عصر کالا- غول جستجو در کنفرانس Google I/O ۲۰۱۷ خود رسما خبر از قابلیت استفاده دستیار هوشمند گوگل توسط اپلیکیشن Google بر روی گوشی های آیفون داد.

دستیار هوشمند گوگل نصفه و نیمه به آیفون آمد!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت، کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل ساعاتی پیش برگزار شد و ما خبرهای جذابی در مورد دستیار هوشمند گوگل داریم. طبیعیست گوگل دستیار هوشمندی که سال گذشته عرضه کرده را توسعه ببخشد، آن را بیشتر متن گرا کند و بیشتر مکالماتش را بهبود بدهد. بنابراین کاربر می‌تواند به شکل طبیعی‌تری با آن ارتباط برقرار کند. حالا از سوی گوگل خبر می‌رسد، بخش عظیمی از کاربران که قادر به دسترسی به Google Assistant نبودند، هم اکنون قادر به استفاده از این دستیار مجازی هستند.
    دستیار هوشمند گوگل فاقد اپلیکیشن جداگانه‌ای در آی او اس است

    این دستیار هم اکنون در اختیار کاربران پلتفرم آی او اس قرار گرفته است. در اینجا خبری از هیچ اپلیکیشن اضافی نیست، تنها کافیست تا اپلیکیشن اصلی Google را از اپ استور دانلود و بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. اپلیکیشن را اجرا کنید، یا عبارت «اوکی گوگل» را به زبان بیاورید و یا بر روی دکمه میکروفون ضربه بزنید که در سمت راست کادر جستجو قرار گرفته است. در حال حاضر، شما تنها می‌توانید با آن صحبت کنید، اما گوگل متعهد شده است که کاربران به زودی می‌توانند در کنار فرامین صوتی از فرامین متنی نیز همراه با دستیار هوشمند گوگل استفاده کنند. بنابراین اگر شما هم از طرفداران مکالمات متنی هستید و کمتر به صحبت کردن با گوشیتان علاقه‌مندید، این خبر خوبی برای شما می‌تواند باشد.
    در نظر داشته باشید که آی او اس یک سیستم عامل کاملا بسته و انحصاری است. به همین خاطر شما نمی‌توانید دستیار هوشمند گوگل را خارج از اپلیکیشن گوگل فراخوانی کنید؛ این قابلیت در انحصار دستیار هوشمند خود اپل به نام Siri قرار خواهد داشت. همانطور که گفته شد، تنها راه استفاده از مزایای دستیار هوشمند گوگل در آیفون ، اجرای اپلیکیشن گوگل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر