گوگل هم هدفون ساز می شود

عصر کالا- شرکت گوگل از جمله کمپانی هایی بوده که سعی داشته در بیشتر زمینه های فناوری حضور داشته باشد. از جمله آنها باید به فناوری اتومبیل خودران، تلفن هوشمند، تبلت، لپتاپ و برخی دیگر اشاره داشت.

گوگل هم هدفون ساز می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زنواندیش: شرکت گوگل از جمله کمپانی هایی بوده که سعی داشته در بیشتر زمینه های فناوری حضور داشته باشد. از جمله آنها باید به فناوری اتومبیل خودران، تلفن هوشمند، تبلت، لپتاپ و برخی دیگر اشاره داشت.

     گذشته از آن که گوگل مالک بزرگترین جستجوگر جهان بوده و خود یک غول فناوری محسوب می شود. حال به تازگی در FCC ایالات متحده که مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی محسوب می شود، اسنادی مربوط به هدفون گوگل یافت شد.

    در اسناد تصویری از هدفون آشکار بوده که روی گوشی های آن لوگو گوگل پدیدار است. از ویژگی های هدفون باید به باتری 600 میلی آمپری، آمپدانس درایور 32 اهمی، درایور 40 میلیمتری، سطح فرکانس 12 تا 20 هزار هرتزی و برخی دیگر اشاره داشت.

    ابعاد هدفون نیز استاندارد بوده و بزرگ محسوب نمی شود. به نظر می رسد این محصول یک هدفون معمولی بوده و قیمت بسیار بالایی نخواهد داشت. جزئیات بیشتری آشکار نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر بود تا گوگل بزودی آن را معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر