دستیار هوشمند گوگل ابزار خانگی را کنترل می‌کند

عصر کالا- با ارتقای دستیار هوشمند گوگل موسوم به Google Assistant می‌توان از آن برای کنترل و مدیریت طیف گسترده‌ای از ابزار و محصولات خانگی استفاده کرد.

دستیار هوشمند گوگل ابزار خانگی را کنترل می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک هایو، ابزار مذکور که در قالب بلندگوی هوشمند Home در دسترس است برای کنترل لوازم خانگی و تولیدات شرکت های مشهوری مانند iRobot،  LG، GE Appliances و  D-Link قابل استفاده خواهد بود.

    برنامه ها و نرم افزارهای هوشمند به کار رفته در این محصولات با Google Assistant سازگار شده اند و البته برخی از آنها قبلا با بلندگوی هوشمند شرکت آمازون نیز سازگاری داشتند.

    Google Assistant از این پس می تواند برای کنترل محصولات و ابزار متصل به شبکه وای – فای منزل مورد استفاده قرار بگیرد، کاربران با استفاده از فرامین صوتی می توانند جاروبرقی منزل را هدایت و کنترل کنند یا دریابند که چه بخشی از آن کثیف و چه بخشی تمییز است.

    Google Assistant با یخچال ها، اجاق گازها، ماشین‌های ظرفشویی، ابزار تهویه مطبوع و دیگر لوازم خانگی هوشمند هم سازگار شده و می تواند آنها را نیز کنترل کند. همچنین می توان از این طریق لامپهای موجود در منازل را هم کنترل نمود. گوگل قصد دارد در آینده بر تعداد ابزار و لوازم خانگی مورد پشتیبانی Google Assistant بیفزاید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر