به روز شدن نقشه گوگل با شخصی سازی بیشتر خدمات

عصر کالا- گوگل از نسخه جدیدی از برنامه نقشه خود رونمایی کرده که از امکاناتی مانند شخصی سازی توصیه های مربوط به یافتن رستوران برخوردار است.

به روز شدن نقشه گوگل با شخصی سازی بیشتر خدمات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, تغییرات جدید برنامه نقشه گوگل را بسیار مفیدتر از گذشته خواهد کرد. دو زبانه تازه نیز به این برنامه اضافه شده که Explore و For You نام دارد.

    زبانه Explore چیزهایی مانند رستوران های توصیه شده و کافه های نزدیک به محل حضور فرد را نمایش می دهد و حتی رویدادهایی که قرار است در آینده در آن منطقه برگزار شود را تشریح می کند.

    با استفاده از تغییرات انجام شده حتی مشاهده فهرست های متنوع و متفاوت از رستوران های نزدیک به محل حضور فرد بر مبنای دسته بندی های مختلف ممکن است. به عنوان مثال فرد می تواند رستوران های خاص گیاه خواران را در اطراف خود بیابد.

    فیلترهای متنوع اضافه شده به نقشه های گوگل شناسایی اماکنی که تنها قهوه سرو می کنند یا غذاهای خاصی عرضه می کنند را هم ممکن می کند. نقشه گوگل این داده ها را بر مبنای اطلاعات مربوط به جابجایی های افراد به روز می کند.

    زبانه For you هم توصیه های خود را بر مبنای اماکن و محل های تازه افتتاح شده ارائه می کند. برای استفاده از این خدمات باید محله ها و نواحی محبوبتان را دنبال کنید تا از افتتاح مشاغل و رستوران های تازه مطلع شوید و چیزهای تازه را کشف کنید. بخشی از این خدمات فعلا تنها در آمریکا، کانادا، انگلیس، استرالیا و ژاپن در دسترس است ولی قرار است در آینده به طور جهانی عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر