طرح مفهومی گوگل پیکسل ۲ منتشر شد

عصر کالا- طرح مفهومی Google Pixel ۲ امروز در رسانه‌ها منتشر شد و باید بگوییم که با یک تلفن هوشمند زیبا روبرو هستیم. اگرچه پیکسل و پیکسل ایکس ال را همچنان می‌توان دیوایس‌های اندرویدی پرقدرتی دانست.

طرح مفهومی گوگل پیکسل ۲ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال که با سیستم عامل اندروید خالص عرضه شدند، محصولات پرقدرتی به شمار می‌روند که از دوربین فوق‌العاده‌ای نیز در مقایسه با رقبا بهره‌مند هستند. در هر صورت، پیش‌بینی می‌شود که نسل دوم این محصول تا پایان سال جاری عرضه شود و رفته رفته با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این دیوایس، طرح‌های مفهومی آن در رسانه‌های مختلف مشاهده می‌شود.

    نگاهی به تصویر زیر بیندازید. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، شاهد ترکیبی از نسل اول گوگل پیکسل و گلکسی اس 8 سامسونگ هستیم. این طرح مفهومی توسط یکی از کاربران گوگل پلاس به نام Gabriel Zagarra طراحی و منتشر شده است و باید اعتراف کنیم که زیباست. البته این کانسپت، تصویر منتشر شده از گوگل پیکسل 2 نیست و تنها تصورات شخص اشاره شده از این محصول را یادآور می‌شود. در این طرح مفهومی به مانند ال‌جی جی 6 و گلکسی اس 8، شاهد خمیدگی در گوشه‌های صفحه نمایش هستیم. بر اساس تصورات آقای زاگارا، نسل دوم گوگل پیکسل دارای قابلیت ضدآب است و کلیه دکمه‌های فیزیکی این محصول به سمت راست بدنه منتقل شده است. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش کاهش بسیار زیادی دارد و اگر نسل دوم گوگل پیکسل به این صورت باشد، باعث خوشحالی طرفداران این برند خواهد شد. چرا که طراحی گوگل پیکسل، یکی از مواردی بود که شکایات زیاد کاربران را در بر داشت. پس مطمئنا حساب کار دست طراحان گوگل آمده و باید یک محصول فوق‌العاده را معرفی کنند.

    گوگل پیکسل 2 احتمالا در ماه سپتامبر یا اکتبر با نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید به نام Android O عرضه می‌شود. پیکسل ایکس ال 2 نیز مطمئنا در کنار این محصول خواهد بود و از آنجایی که اطلاعات دیگری در مورد دو دیوایس اشاره شده در دسترس نیست، باید منتظر بمانیم و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، ببینیم که مشخصات سخت‌افزاری آنها به چه صورت است. ولی می‌توانیم تصور کنیم که نسل دوم گوگل پیکسل بسیار قدرتمند است و احتمالا با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 با معماری 64 بیت به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم همراه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر