قابلیت جدید گوگل مپ

عصر کالا- گوگل قابلیت جدیدی را به نرم‌افزار نقشه گوگل افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد به نقشه محله‌های مختلف، ویدیو هم اضافه کنند.

قابلیت جدید گوگل مپ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت گوگل (گوگل مپ) به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را در قسمت اطلاعات نرم افزار نقشه یا گوگل مپ خود ایجاد کرده است تا بدین وسیله کاربران بتوانند علاوه بر افزودن عکس و تصاویر، ویدیو هم ارسال کرده و منتشر کنند.

    این قابلیت برای میلیون‌ها و شاید میلیاردها کاربری که از گوگل مپ برای رفت و آمدهای روزانه و یا مسافرت‌های خود استفاده می کنند، مفید و کاربردی به‌نظر می‌رسد چرا که بدین وسیله کاربران محلی می توانند با افزودن و انتشار ویدیوی مربوط به یک مکان خاص، به سایر کاربرانی که تا بحال به آنجا نرفته و اطلاعات زیادی راجع به مکان مربوطه ندارند، راهنمایی و کمک شایانی کنند.

    کاربران محلی از این پس می توانند به بخش اطلاعات بیشتر گوگل مپ مراجعه کرده و درست همانند افزودن تصاویر، از گالری گوشی خود، ویدیوی مکان مربوطه را پیدا کرده و در گوگل مپ آپلود کنند.

    این قابلیت جدید همچنین برای آن دسته از کاربرانی که به سفرهای ماجراجویانه داخلی و خارجی علاقمند هستند، خبر بسیار خوشایندی محسوب می‌شود چراکه از این پس قادر خواهند بود تا از نحوه رفتار، پوشش و سبک زندگی حقیقی مردم و همچنین ترافیک، رفت و آمد و وسایل حمل و نقل آن منطقه مطلع شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر