رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۴ گوگل تا یک ماه دیگر!

عصر کالا- گزارش‌ها حاکیست که گوگل قصد دارد در جریان برگزاری یک رویداد اختصاصی از جدیدترین محصولاتش همچون پیکسل۴، لپ‌تاپ پیکسل‌بوک ۲ و چند اسپیکر هوشمند رونمایی کند.

رونمایی از گوشی‌های پیکسل ۴ گوگل تا یک ماه دیگر!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، گوگل به تازگی دعوت نامه‌های مراسم اختصاصی رونمایی محصولات جدید خود را به شرکت‌کنندگان موردنظر خود ارسال کرده است که طبق آن، این رویداد 15 اکتبر سال جاری میلادی در نیویورک آمریکا برگزار می‌شود.

    به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری انتظار می‌رود این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد از گوشی‌های هوشمند پیکسل‌4، پیکسل 4 ایکس‌ال و سایر محصولاتش همچون لپ‌تاپ‌های پیکسل بوک 2 و اسپیکرهای هوشمند رونمایی و پرده‌برداری کند.

    چند ماه پیش بود که گزارش‌های منتشر شده از سوی گوگل وجود سری چهارم گوشی‌های هوشمند پیکسل را تایید می‌کرد که به نظر می‌رسد این گوشی‌های جدید از سیستم احراز هویت و تشخیص چهره هوشمند در کنار برخی دیگر از ژست‌های حرکتی مبتنی بر فناوری Project Soli بهره می‌برد.

    گوشی‌های هوشمند اختصاصی توسعه داده شده توسط گوگل که سری گوشی‌های پیکسل نام دارند، تاکنون توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به فناوری و موبایل را به خود جلب کرده است چرا که آنها بر این باورند نسخه خام و اصلی سیستم‌عامل اندروید تنها بر روی گوشی‌های گوگل که خود توسعه‌دهنده اندروید است، قابل دسترسی و بهره مندی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر