امکان جدید گوگل؛ افراد مشهور به صورت ویدئویی به سوالات شما پاسخ می‌دهند

عصر کالا- شرکت گوگل از بخش جدیدی رونمایی کرده است که کاربران سوالات خود را از افراد مشهور می‌پرسند و آنها با انتشار یک ویدئوی کوتاه سلفی به این سوالات پاسخ می‌دهند.

امکان جدید گوگل؛ افراد مشهور به صورت ویدئویی به سوالات شما پاسخ می‌دهند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجایی که سوالات مربوط به افراد بزرگ و مشهور در فضای مجازی و موتور جستجوگر گوگل بسیار زیاد است و بسیاری از مردم علاقه مند به آشنایی با سبک زندگی این افراد هستند، شرکت گوگل اخیرا به فکر ایجاد بخشی ویژه در موتور جستجوی خود افتاده است. در این بخش افراد مشهور یا همان سلیبرتی‌ها با انتشار ویدئوهای کوتاه سلفی به سوالات کاربران پاسخ می‌دهند.

    این فناوری چند روز پیش در آمریکا آغاز شد و تعداد انگشت شماری از افراد مشهور با ضبط ویدئوهایی به سوالات کاربران پاسخ دادند، افرادی مانند ویل فرل، مارک والبرگ، جیمز فرانکو و ... کسانی هستند که در اولین روز آغاز طرح جدید گوگل، با این شرکت همکاری کردند.

    انتظار می‌رود در آینده افراد مشهور بیشتری به این طرح بپیوندند و می‌توان پیش‌بینی کرد که این بخش به یکی از پرمخاطب ترین بخش های گوگل تبدیل خواهد شد. همچنین این ویدئوهای کوتاه در نتیجه جستجوی نام یک بازیگر مشهور و سوال مرتبط با آن نمایش داده می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر