رونمایی از گوشی موتو ام با ۴ گیگ رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به قیمت تنها ۲۹۵ دلار

عصر کالا- شرکت لنووو از عرضه تازه ترین گوشی خود موسوم به موتو ام خبر داده که یک گوشی متوسط با قیمت مناسب و امکانات جالب توجه است.

رونمایی از گوشی موتو ام با ۴ گیگ رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به قیمت تنها ۲۹۵ دلار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آندرویدهدلاینز، این گوشی تنها 295 دلار قیمت دارد و با 4 گیگابایت رم و دوربین 16 مگاپیکسلی می تواند در بازار با استقبال مواجه شود.

    موتو ام جایگزینی برای موتو زد محسوب می شود که در یک سال گذشته حدودیک میلیون واحد از ان به فروش رفته است. موتو ام مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080p است و در آن از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio P15 SoC با سرعت 2.2 گیگاهرتز استفاده شده است.

    حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است که این رقم با نصب حافظه خارجی قابل افزایش است. باتری این گوشی هم 3050 میلی آمپر است. اسکنر اثرانگشت هم در این گوشی وجود دارد، اما در آن از تراشه ان اف سی خبری نیست و بنابراین از گوشی یادشده نمی توان برای انجام پرداخت های موبایلی یا استفاده از خدماتی مانند آندروید پی استفاده کرد.

    Moto M دارای دوربین 16 مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی و قابلیت فوکوس خودکار سریع است. دوربین جلویی این گوشی برای تهیه عکس های سلفی 8 مگاپیکسلی است. بنده تمام فلزی این گوشی دارای روکش ضدآب است و احتمال دارد نسخه ای از آن با پردازنده Qualcomm Snapdragon 625 نیز تولید و عرضه شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر