پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته

عصر کالا-جدیدترین محصول شرکت اوپو، Find X در هفته گذشته عنوان محبوب‌ترین گوشی را از آن خود کرد.

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸:۰۰
  • پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته
  • پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته
  • پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته
  • پرطرفدارترین گوشی‌های هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته خبرهای زیادی درباره معرفی گوشی‌های جدید، تولید گوشی‌های هوشمند نسل بعد و عرضه آن‌ها به بازار ارائه شد اما اخبار گوشی‌های رده بالا همیشه برای علاقمندان به بازار اسمارت‌فون‌ها داغ بوده و هست. با ما همراه باشید تا پرطرفدارترین‌های هفته گذشته را بشناسید.

در هفته‌های گذشته این گوشی‌های چینی بودند که بازار را به نفع خود کرده بودند و به عنوان پرطرفدارترین اسمارت‌فون‌ها در جهان شناخته شده بودند. گوشی Redmi Note 5 Pro در صدر جدول هفته‌های گذشته بود و با فروش پرتعداد خود رده اول را به خود اختصاص داده بود. روند فروش و طرفدار پیدا کردن گوشی‌های چینی همچنان ادامه دارد اما رده اول این هفته در اختیار شرکت دیگری از این کشور قرار گرفته است.

اوپو با معرفی گوشی Find X خود توانست پس از هفته‌ها صدر نشینی شرکت شیائومی را در بین طرفداران گوشی‌های هوشمند، نصیب خود کند و در جایگاه اول قرار گیرد. گوشی‌های شیائومی با یک رتبه سقوط در رده‌های دوم و سوم این جدول قرار گرفتند. Redmi Note 5 Pro بعد از Find X در رده دوم و Redmi 6 Pro در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایین‌ترین نقطه جدول یعنی رتبه نهم و دهم هم به ترتیب دو گوشی Galaxy S 8 و One Plus 6 قرار گرفته‌اند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر