گلکسی اس ۸ به قابلیت تشخیص چهره مجهز می‌شود

عصر کالا- گزارش جدید منتشر شده در مورد گلکسی اس ۸ حاکی از آن است که این محصول از قابلیت تشخیص چهره بهره خواهد برد.

گلکسی اس ۸ به قابلیت تشخیص چهره مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر گزارش‌های اخیر در مورد گوشی‌ هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ واقعیت داشته باشند، این محصول مجهز به یک سنسور اثرانگشت پشتی خواهد بود و در واقع سامسونگ این سنسور را از پنل جلویی به پشت دستگاه منتقل کرده است.

    آیا سامسونگ می‌خواهد که دارندگان گلکسی اس 8 به جای استفاده از سنسور اثر انگشت از سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم به عنوان روش پیش‌فرض برای تشخیص هویت استفاده کنند؟ در این لحظه هیچ‌کس پاسخ دقیقی در این مورد ندارد. در هرحال گزارش جدیدی از جانب Korean Economic Daily منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قابلیت تشخیص چهره را در کنار مکانیزم تشخیص عنبیه‌ی چشم در گلکسی اس 8 ارائه خواهد داد تا بدین طریق تشخیص هویت بیومتریک را در پرچمدار جدیدش آسان‌تر و سریع‌تر کند.

    یکی از مقامات رسمی سامسونگ در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده است: «به دلیل محدودیت‌ سرعت و دقت در سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم، تصمیم گرفته‌ایم تا سیستم تشخیص چهره را نیز به گلکسی اس 8 اضافه کنیم. تشخیص چهره در پرچمدار جدید سامسونگ کمتر از 0.01 ثانیه طول می‌کشد و به سرعت قفل دستگاه را باز خواهد کرد.»

    از آنجا که گفته می‌شود اپل در آیفون‌های بعدی خود سیستم تشخیص چهره را معرفی خواهد کرد، ظاهرا سامسونگ نیز تصمیم گرفته قابلیتی مشابه را در پرچمدار امسال خود جای دهد.

    دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ در تاریخ 29 مارس (9 فروردین 96) به طور رسمی در جریان برگزاری یک رویداد اختصاصی معرفی خواهند شد و به احتمال زیاد عرضه‌ی این دو محصول نیز از اواسط ماه آوریل آغاز خواهد شد. بنا به گزارش‌های مختلف گفته شده که هدف سامسونگ فروش 60 میلیون عدد گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر