انتشار اخبار جدید از گلکسی نوت ۸

عصر کالا- به معرفی عضو بعدی خانواده پر حاشیه نوت نزدیک می شویم. بعد از خرابکاری برادر بزرگتر (البته از لحاظ سن)، به زودی ته تغاری این خانواده با انبوهی از ویژگی های وراثتی از خانواده S پا به میدان خواهد گذاشت تا التیامی بر شهرت خدشه دار این خانواده اشرافی باشد.

انتشار اخبار جدید از گلکسی نوت ۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از وب سایت کلیک؛به معرفی عضو بعدی خانواده پر حاشیه نوت نزدیک می شویم. بعد از خرابکاری برادر بزرگتر (البته از لحاظ سن)، به زودی ته تغاری این خانواده با انبوهی از ویژگی های وراثتی از خانواده S پا به میدان خواهد گذاشت تا التیامی بر شهرت خدشه دار این خانواده اشرافی باشد.
    به دنبال پخش تصاویری از پنل جلویی نوت 8، شایعاتی جدید از این عضو بعدی خانواده نوت سامسونگ منتشر شده است. این گمانه زنی ها که از سوی منابع هلندی مطرح شده است، در ابتدا به صفحه نمایش نوت 8 مربوط می شود. بر این اساس، نوت 8 از یک نمایشگر 6٫3 اینچی لبه تا لبه مشابه اس 8 و اس 8 پلاس بهره خواهد برد. این حفظ تشابه موجب حفظ نسبت تصویر 18٫5:9 خواهد شد که بر حسب تجربه اس 8 برای اموری همچون فیلم دیدن، بهتر از نسبت مرسوم 16:9 است.

    در بحث کیفیت صفحه نمایش، اگرچه برخی به حفظ همین کیفیت اس 8 معتقدند، اما برخی گمانه زنی ها از احتمال مشاهده کیفیت 4K در نوت 8 خبر می دهند. اما در مورد محل قرار گیری سنسور اثر انگشت هنوز هیچ چیز مشخص نیست؛ آیا سامسونگ می تواند کاری کند تا این سنسور را در ترکیب با صفحه نمایش ببینیم؟ در اس 8 که این موضوع رخ نداد و طبق معمول تنها چاره ما در پاسخ به این سوال در مورد نوت 8، انتظار است.

    گفته شده که نوت 8 را با اندروید 7٫1٫1 و دوربین سلفی دوگانه خواهیم دید و گمانه زنی ها بر آن است که در نمایشگاه IFA 2017 که از اوابل شهریور آتی در برلین برگزار می شود شاهد رونمایی از این پرچمدار خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر