چهارمین گوشی اندرویدی بلک‌‌بری وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- کی وان گوشی جدید و زیبای BlackBerry با اختلاف زمانی اندک نسبت به عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شده است.

چهارمین گوشی اندرویدی بلک‌‌بری وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب ، مدتی پیش بلک‌بری چهارمین گوشی اندرویدی‌اش KEYone که پیش از رونمایی آن را با نام Mercury می‌شناختند به صورت رسمی معرفی کرد. طراحی بلک‌بری کی‌وان را می‌توان ترکیبی از دو گوشی Priv و DTEK60 دانست. این اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری با کیبورد فیزیکی است که کاربر برای کارکردن با کیبوردش برخلاف Priv نیازی به باز کردن آن به صورت کشویی ندارد.

    به گزارش ایران‌جیب به نقل از جی‌اس‌ام، در واقع KEYone همان حس و حال کلاسیک قدیمی گوشی‌های بلک‌بری که با سیستم‌عامل BlackBerry OS عرضه می‌شدند را به کاربر منتقل می‌کند اما از اندروید 7.1 نوقا بهره می‌برد. طراحی زیبا، کیبورد فیزیکی هوشمند، اسپیکر استریو، مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قوی، باتری بادوام عالی و فناوری شارژ سریع 3، درگاه USB-C و امنیت بالای سیستم‌عامل نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی از مزایای کی‌وان محسوب می‌شود. زمانی که کی‌وان به ثبات قیمت در بازار کشورمان برسد، بدون شک تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌‌های ممکن برای خریداران گوشی‌هوشمند میان‌رده خواهد شد.

    بلک‌بری کی وان فعلا به دلیل ورود با تعداد محدود به بازار کشورمان با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید پیشنهاد می‌کنیم کمی صبر کنید تا آن را با قیمت مناسب‌تر در سبد خریدتان قرار دهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر