گوشی اختصاصی خالق اندروید با نمایشگر عجیب!

عصر کالا- بالاخره انتظارها به پایان رسید و خالق اندروید از گوشی قدرتمند خود با نام اسنشال فون (Essential Phone) رونمایی کرد. این گوشی طراحی بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند با بدنه‌ای ماژولار با بهترین‌های بازار اسمارت فون ها رقابت کند.

گوشی اختصاصی خالق اندروید با نمایشگر عجیب!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی اس ام، گوشی اسنشال فون به طور رسمی رونمایی شد و ظاهراً سازندگان این گوشی تمام رؤیاپردازی‌های خود را در آن به کار گرفته‌اند. این گوشی می‌تواند با آیفون‌ها و بهترین اسمارت فون های اندرویدی رقابت کند. مدت‌ها قبل گوشی ماژولار ال جی با شکست روبه‌رو شد، اما اسنشال فون با طراحی ماژولار جدیدی وارد بازار خواهد شد تا رویاهای اندی رابین را محقق کند.

    خالق سیستم‌عامل اندروید، اولین گوشی هوشمند خود را با نمایشگر بدون حاشیه با طراحی Cutout تولید کرده است. اکنون بخش عجیب و نامتعارفی در بالای گوشی و در وسط نماشگر تعبیه‌شده که توجه کاربران را به خود جلب کرده، اما دقیقا نمی‌دانیم برای این قسمت چه عملکردی در نظر گرفته‌ شده است. پیش از این موتورولا بخش مسطحی در نمایشگر ساعت هوشمند خود تعبیه کرد که موفقیتی برایش به همراه نداشت، اما اکنون اندی رابین تصمیم گرفته سطحی مشابه را روی اسنشال فون قرار دهد. نمایشگر این گوشی بسیار عجیب‌وغریب است، گوشی نمایشگر بریده شده یا شاید هم‌چین خورده!

    گوشی اسنشال اندی رابین

    نمایشگر اسنشال فون طراحی چندان زیبایی ندارد اما عملکرد متفاوتی را در اجرای اپلیکیشن ها از خود نشان می‌دهد. تصور کنید می‌خواهیم برنامه یوتیوب را به‌صورت تمام صفحه اجرا کنیم، نمایشگر چگونه عمل می‌کند؟ آیا بخشی از ویدئو از دست می‌رود؟ نوار مشکی‌رنگ در بالای صفحه دیده می‌شود؟

    در تصویر فوق، تصویر زمینه‌ای روی گوشی دیده می‌شود و نوار مشکی‌رنگ در بالا قابل‌نمایش نیست؛ تنها بخشی از تصویر زمینه به دوربین اختصاص یافته و قابل ‌مشاهده نیست. پس بخش بالای نمایشگر اسنشال فون بسیار شبیه به نمایشگر دوم در ال جی وی 20 خواهد بود. این قسمت تنها 0.5 درصد از کل نمایشگر را در برمی‌گیرد و می‌تواند بخشی از کلیدهای کنترلی اضافی در برنامه‌هایی چون دوربین گوشی یا بخش اعلان‌های اندروید باشد.

    ابهامات زیادی درباره اسنشال فون وجود دارد و انتظار داریم اندی رابین به‌زودی به تمام این سؤالات پاسخ دهد و از عملکرد نمایشگر این گوشی عجیب‌وغریب مطلع شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر