سامسونگ ۲۲ تلویزیون خمیده جدید تولید خواهد کرد

عصر کالا- مطابق با گزارش جدید وب سایت ET News، سامسونگ قصد داد ۲۲ تلویزیون منحنی جدید را در بازارهای جهانی عرضه کند. این موضوع کمی تعجب برانگیز است زیرا شرکت های سونی و ال جی در سال جاری تولید تلویزیون های منحنی را متوقف کرده اند و مصرف کنندگان و منتقدان بر این باورند که این سبک طراحی بیشتر نوعی ترفند برای جذب مشتری است.

سامسونگ ۲۲ تلویزیون خمیده جدید تولید خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات، تلویزیون های منحنی با این وعده تولید شدند که می توانند زاویه دید وسیعی را در اختیار کاربران قرار دهند و تولیدکنندگان این تلویزیون ها را با نمایشگرهای آی مکس مقایسه می کردند. اما تلویزیونی که بتواند با عرض 70 فوت خود در تاریکی مطلق کار کند از دیدگاه بسیاری از کاربران دارای انعکاس های بسیار زیاد، زاویه دید محدود و درخشنگی بیش از حد است.

    در هر حال به نظر می رسد که سامسونگ از این انتقادها بی خبر است یا اهمیتی به آنها نمی دهد. باید ببینیم که تلویزیون های منحنی سامسونگ چه سرنوشتی در بازار خواهند داشت زمانی که سامسونگ تنها برند برتر تولیدکننده چنین محصولاتی باشد. انتظار می رود که این شرکت روی تولید نمایشگرهای 65 اینچی و بزرگتر تمرکز داشته باشد و احتمالا یکی از این محصولات در خانواده تلویزیون های QLED جای خواهد داشت.

    به گفته یکی از نمایندگان سامسونگ بازار تلویزیون های بزرگ منحنی هر ساله بین 20 تا 30 درصد رشد داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر