فتو آی تی/ تصویر منتسب به گوشی Mi MIX ۲ شیائومی منتشر شد

عصر کالا- روز گذشته تصویری از گوشی جدید شیائومی منتشر شد که طراحی جذابی دارد. گفته می‌شود این گوشی Mi MIX ۲ خواهد بود.

فتو آی تی/ تصویر منتسب به گوشی Mi MIX ۲ شیائومی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ می میکس را باید یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های اندروید تولیدشده توسط شیائومی بدانیم که در آن 91.3 درصد نمای جلو را نمایشگر تشکیل داده است.

    امروز تصویر جدیدی از گوشی آتی این غول چینی منتشر شده است که احتمال دارد به Mi 6 به عنوان پرچم‌دار بعدی شیائومی مربوط باشد. براساس شایعات و افشاگری‌های قبلی، می 6 پرچم‌دار بعدی شیائومی است که روزهای 11، 16 و 18 آوریل برای معرفی آن اعلام شده است. اما برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که تصویر منتشرشده ارتباطی با گوشی می 6 ندارد.

    در تصویر منتشرشده می‌بینیم که گوشی مورد نظر تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد و فضای جلوی دستگاه از نمایشگر تشکیل شده است و به احتمال زیاد حاشیه‌ی نمایشگر می 6 بیشتر از این خواهد بود. با اینکه حتی احتمال تقلبی بودن این تصویر وجود دارد؛ اما با توجه به سبک طراحی جلوی دستگاه، می‌توان تصویر منتشرشده را به نسل جدید گوشی می میکس یعنی می میکس 2 منتسب دانست.

    سال گذشته شیائومی با معرفی گوشی می میکس، نه‌تنها به دلیل سبک طراحی متفاوت آن، بلکه به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در ساخت این گوشی، تحسین و تعجب بسیاری از کارشناسان و کاربران را برانگیخت. با توجه به تصویر منتشرشده و تأیید عرضه‌ی گوشی می میکس 2 با نسبت تصویر به بدنه‌ی 93 درصدی توسط مدیر عامل شیائومی مبنی، گفته می‌شود گوشی موجود در تصویر، نسل دوم می میکس است.

    همان‌طور که مشاهده می‌کنیم، این گوشی از یک صفحه نمایش تخت همراه با دوربین دوگانه در پشت دستگاه بهره می‌برد کهبه‌صورت عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. به ادعای منبع منتشرکننده‌ی تصویر، می میکس 2 به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با معماری 64 بیتی مجهز شده و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. هنوز صحبتی درباره‌ی قیمت این گوشی نشده است؛ ولی به احتمال زیاد می میکس 2 همانند نسل قبلی خود قیمت بالایی خواهد داشت.

    بی‌شک می 6 شیائومی گوشی ارزان‌تری خواهد بود. در نهایت باید منتظر باشیم و ببینیم ارمغان شیائومی در ماه آوریل برای دنیای گوشی‌های هوشمند چیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر