گوشی‌های جنجالی اپل روانه بازار می‌شوند

عصر کالا- پس از چند بار تاخیر شرکت اپل قصد دارد گوشی های هدفون خاص خود موسوم به ایرپاد را روانه بازار کند. این گوشی های بی سیم سازگار با بلوتوث طراحی منحصر به فردی دارند.

گوشی‌های جنجالی اپل روانه بازار می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تامزگاید، این هدفون ها که 159 دلار قیمت دارند در فروشگاه آنلاین اپل قابل خریداری هستند و عرضه آنها نیز به طور رایگان انجام می شود. مدت زمان تحویل این هدفون ها 8 روز کاری خواهد بود.

    یکی از مزایای این هدفون های بی سیم دریافت اطلاعات از هر یک از تولیدات اپل است که از طریق یک حساب آی کلود این شرکت ثبت شده باشند. استفاده از تراشه های W1 در این هدفون ها نیز مزیت دیگر انهاست که باعث کاهش قابل توجه مصرف انرژی در این هدفون ها شده است.

    استفاده از تراشه های یاد شده علاوه بر افزایش عمر باتری باعث ارتقای کیفیت صدا نیز شده است. ایرپادها که قرار بود در زمان عرضه آیفون 7 در سپتامبر گذشته روانه بازار شوند، با تاخیری قابل توجه به دست مصرف کنندگان می رسند و این امر موجب اعتراض های گسترده به اپل شده بود.

    اپل هیچ گاه دلیل واقعی تاخیر در عرضه ایرپادها را اعلام نکرد، اما برخی منابع فنی می گویند نقص فنی این گوشی ها و عدم همگام شدن انها با آیفون دلیل این مساله بوده است. عمر باتری این هدفون ها 5 ساعت اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر