فقط ۱۱ مدل گوشی ویندوز فون آپدیت Creators ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد

عصر کالا- به تازگی نام ۱۱ مدل گوشی ویندوز فون که آپدیت Creators ویندوز ۱۰ برای آنها عرضه خواهد شد، منتشر شده است.

فقط ۱۱ مدل گوشی ویندوز فون آپدیت Creators ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از جی اس ام ؛ آپدیت Creators ویندوز 10 از جمله آپدیت‌های بسیار مهمی است که احتمالا در اواخر این ماه بصورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد. اما به تازگی لیستی از دستگاه‌های ویندوز فونی که قادر به دریافت این آپدیت هستند متتشر شده است و در کمال تعجب باید گفت که فقط 11 مدل گوشی ویندوز فون می‌توانند آپدیت Creators ویندوز 10 را دریافت کنند.

     

    نام دستگاه‌هایی که آپدیت Creators ویندوز 10 برای آنها منتشر خواهد شد در زیر آورده شده است:

    HP Elite x3
    Microsoft Lumia 550
    Microsoft Lumia 640/640XL
    Microsoft Lumia 650
    Microsoft Lumia 950/950 XL
    Alcatel IDOL 4S
    Alcatel OneTouch Fierce XL
    SoftBank 503LV
    VAIO Phone Biz
    MouseComputer MADOSMA Q601
    Trinity NuAns NEO
    انتشار این اسامی به این معنی است که اکثر دارندگان گوشی‌های ویندوزی مانند لومیا 930 و 830 دیگر نباید منتظر ارائه آپدیت برای دستگاه‌های خود باشند. Dona Sarkar یکی از اعضای بخش ویندوز مایکروسافت در پستی وبلاگی اعلام کرد:

    دستگاه‌هایی که نامشان در این لیست ذکر نشده است، بصورت رسمی آپدیت Creators ویندوز 10 را دریافت نخواهند کرد و همچنین هیچ‌گونه بیلدی نیز که در قالب برنامه Windows Insider منتشر می‌شود، برای این دستگاه‌ها قابل ارائه نخواهد بود. البته دارندگان گوشی‌هایی که نامشان در این لیست ذکر نشده، می‌توانند آپدیت Creators را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند، اما باید بدانند که این آپدیت توسط مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شود.
    عدم پشتیبانی آپدیت Creators ویندوز 10 از اکثر گوشی‌های ویندوزی فونی با برند لومیا قطعا خبر خوبی برای دارندگان این دستگاه‌ها نخواهد بود. البته همانطور که گفته شد، دارندگان گوشی‌هایی که نامشان در لیست نیست، می‌توانند بصورت دستی آپدیت Creators را روی دستگاه‌های خود نصب کنند، اما باید بدانند که مایکروسافت هیچ مسئولیتی در قبال پشتیبانی از آپدیت Creators برای این قبیل دستگاه‌ها نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر