رونمایی از اولین گوشی بلک‌بری با دو سیم‌کارت به نام اورورا

عصر کالا- بلک‌بری کمپانی اندونزیایی را به‌عنوان شریک خود انتخاب کرده و اولین گوشی ساخت اندونزی را برای مردم این کشور ساخته است.

رونمایی از اولین گوشی بلک‌بری با دو سیم‌کارت به نام اورورا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از خبرانلاین؛ کمپانی BB Merah Putih، دارنده برند بلک‌بری در اندونزی رسماً گوشی موسوم به اورورا / Blackberry Aurora را رونمایی کرد.


    به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، این گوشی نه تنها اولین گوشی بلک بری در اندونزی محسوب می‌شود، بلکه اولین گوشی بلک‌بری است که با دو سیم‌کارت ساخته‌شده و راهی بازار می‌شود.

    استنلی ویجایا قائم‌مقام کمپانی BB Merah Putih دراین‌باره گفت گوشی میان رده مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 720 پیکسل است که پردازنده اسنپ‌دراگون 425 دارد و 4 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی دارد.

    به گفته وی دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلس هم دارد و باتری تعریف‌شده نیز برای این گوشی 3000 میلی‌آمپر ساعت است.

    بلک‌بری اورورا 178 گرم وزن داشته و در ابعاد 152 در 76.8 در 8.5 میلی‌متر مجهز به اندروید نوقا 7.0 شده است و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی به قیمت 260 دلار قابل‌خرید از دوازدهم مارس است.

    بلک‌بری کمپانی اندونزیایی را به‌عنوان شریک خود انتخاب کرده و اولین گوشی ساخت اندونزی را برای مردم این کشور ساخته است و جان چن مدیر اجرایی بلک‌بری از این امر ابزار خوشحالی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر