آمازون گوشی‌های جدیدی به طرح Prime Exclusive Phones اضافه کرد

عصر کالا- کمپانی آمازون گوشی‌های Alcatel A۳۰ و Moto G۵ Plus را به طرح Prime Exclusive Phones اضافه کرد. Amazon در این طرح گوشی‌ها را با قیمت پایین‌تر از قیمت اصلی به مشترکان پولی سرویس پرایم می‌فروشد و در عوض روی گوشی‌های فروخته‌شده، تبلیغ نمایش می‌دهد.

آمازون گوشی‌های جدیدی به طرح Prime Exclusive Phones اضافه کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ‌اس‌ام، آمازون دو گوشی جدید به طرح Prime Exclusive Phones در ایالات متحده اضافه کرده است؛ گوشی‌های موتورولا موتو جی5 پلاس و آلکاتل ای30، دو گوشی جدید اضافه شده به این طرح هستند. مشترکان پولی سرویس آمازون پرایم حالا می‌توانند گوشی Alcatel A30 را با قیمت 59.99 دلار (قیمت اصلی: 99.99 دلار) و گوشی Moto G5 Plus را با قیمت 184.99 دلار (قیمت اصلی: 229.99 دلار) خریداری کنند.

    در طرح Prime Exclusive Phones، آمازون به مشترکان پولی سرویس پرایم، گوشی‌ها را با قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی می‌فروشد. در عوض، مشترکان تبلیغات و پیشنهادات آمازون و فروشندگانش را روی لاک اسکرین گوشی و بخش نوتیفیکیشن می‌بینند و برخی اپ‌های آمازون به‌صورت از پیش نصب‌شده روی گوشی آن‌ها وجود دارد.
    آمازون طرح مشابهی برای کتاب‌خوان‌های الکترونیکی کیندل دارد؛ در این طرح کیندل‌ها باقیمت ارزان‌تر فروخته می‌شوند اما خریداران مجبورند تبلیغات آمازون را ببینند. پس از خرید کیندل از طریق این طرح، کاربران در هر زمان می‌توانند با پرداخت مابه‌التفاوت مبلغ، تبلیغات را حذف کنند. امکان خرید کیندل از طریق طرح معمول (بدون تبلیغات) و با قیمت بالاتر نیز وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر