فروش ۵۰ هزار گوشی در ۵۶ ثانیه!

عصر کالا- گزارش‌های رسیده از سوی رسانه‌های چینی نشان داد از فروش این تعداد محصول ۱۰۰ میلیون یوآن درآمد به دست آمده است.

فروش ۵۰ هزار گوشی در ۵۶ ثانیه!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    شرکت چینی زِد‌تی‌ای یک برند ویژه با نام «نوبیا» در اختیار دارد که گوشی‌های هوشمند خود را با لوگوی آن وارد بازار می‌کند و یک هفته قبل نیز محصول جدیدی با نام «زد17 مینی» به صورت رسمی در این خانواده از گوشی‌های زدتی‌ای معرفی شد.
    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  اقتصاد آنلاین ، برای تبلیغات این گوشی هوشمند از «کریستین رونالدو» فوتبالیست مشهور کمک گرفته شد و شرکت چینی تمام گوشی‌هایی که برای مرحله نخست ورود به بازار در نظر گرفته بود را ظرف 56 ثانیه فروخت. به عبارت دیگر تمام گوشی‌های جدید زد‌تی‌ای در کمتر از یک دقیقه به فروش رفتند.
    شرکت زدتی‌ای هیچ خبر رسمی منتشر نکرد تا مشخص شود در این فاصله زمانی کوتاه چه تعداد گوشی هوشمند «زد17 مینی» فروخته شده است. با این وجود گزارش‌های رسیده از سوی رسانه‌های چینی نشان داد از فروش این تعداد محصول 100 میلیون یوآن درآمد به دست آمده است.
    با توجه به اینکه گران‌ترین مدل گوشی هوشمند «زد17 مینی» زد‌تی‌ای 1999 یوآن قیمت دارد، این مسئله به آن معنی خواهد بود که شرکت چینی موفق شده است در 56 ثانیه 50 هزار دستگاه گوشی هوشمند بفروشد که این یک رکورد قابل ملاحظه به نظر می‌رسد.
    البته ممکن است برخی کاربران مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند را انتخاب کرده باشند که 1699 یوآن قیمت دارد و بر این اساس می‌توان گفت شرکت چینی در کمتر از یک دقیقه بیشتر از 50 هزار دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر