ماشین حساب گرافیکی از راه رسید

عصر کالا- با همه گیرشدن رایانه ها و گوشی های دارای قابلیت های گسترده گرافیکی، برای طراحان ماشین حساب ها هم چاره ای نمانده، جز آنکه این محصولات قدیمی را به روز کنند.

ماشین حساب گرافیکی از راه رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از به نقل از انگجت، ماشین حساب ابزاری ضروری برای انجام محاسبات در دبیرستان ها و دانشگاه ها محسوب می شود و اگر چه app  های ماشین حساب متعددی برای تبلت ها و گوشی ها طراحی شده، اما استفاده از آنها در جلسه های امتحان به علت امکان تقلب ممنوع است.

    بنابراین استفاده از ماشین حساب هنوز هم اولویت اول بسیاری از دانشجویان است. از سوی دیگر ماشین حساب های تولیدی شرکت های کاسیو و Texas Instruments پیچیده و گران قیمت هستند. در این شرایط ماشین حساب متن باز Numworks با امکانات محاسباتی گرافیکی گزینه ای مناسب برای خرید محسوب می شود.
    این ماشین حساب 10 میلیمتر ضخامت و 167 گرم وزن دارد و از طریق پورت میکرو یو اس بی قابل شارژ کردن است. این ماشین حساب بعد از هر بار شارژ کردن تا 20 ساعت قابل استفاده است و اگر بدون استفاده رها شود تا سال ها در حالت خواب روشن می ماند.ابعاد نمایشگر این ماشین حساب 2.2 در 1.7 اینچ است و قادر به نمایش 262 هزار رنگ مختلف است.
    کلیدهای این ماشین حساب در سه دسته طبقه بندی شده و برای ناوبری و هدایت، محاسبات پیشرفته و وارد کردن اعداد قابل استفاده هستند. فاصله مناسب این کلیدها کاهش خطا در ورود اطلاعات را موجب می شود.صفحه کلید این ماشین حساب لمسی نیست. اما با کلیدهای ناوبری می توان به بخش های مختلف آن دسترسی داشت. از این ماشین حساب می توان برای انجام انواع محاسبات مانند چهار عمل اصلی، توابع، توالی ها، آمار، احتمال و رگرسیون استفاده کرد. قیمت این ماشین حساب در آمریکا 100 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر