پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ کدامند؟

عصر کالا- فهرستی از گوشی‌های هوشمند پرفروش در سال ۲۰۱۹ منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون ایکس آر به عنوان مدل ارزان قیمت و مقرون به صرفه گوشی های اپل پرفروش ترین موبایل جهان لقب گرفته است.

پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ کدامند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، به تازگی کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research فهرستی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال 2019 میلادی منتشر شده است که آیفون ایکس‌آر، آیفون 11 و گلکسی آ50 سامسونگ موفق شده اند به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم آن جای بگیرند.

    با نگاه مختصری به بر مجموعه گوشی‌های پرفروش سال می‌توان دریافت که کاربران علاقه زیادی به خریداری و استفاده از گوشی‌های مقرون به صرفه پیدا کرده و تمایل چندانی برای خرید گوشی‌های پرچمدار شرکت های مختلف ندارند. همچنین آنچه مسلم و واضح به نظر می رسد، سلطه غول های تکنولوژی اپل و سامسونگ بر بازارهای جهانی است.

    نکته جالب توجه آن است که آیفون ایکس‌آر در تمام طول سال 2019 میلادی در دسترس بوده ولی آیفون 11 از نیمه دوم سال روانه بازارهای جهانی شد. 

    در زیر نام مدل گوشی‌های هوشمندی که در سال جاری میلادی بیشترین میزان فروش را به نام خود به ثبت رسانده‌اند، آمده است:

    1.  آیفون ایکس‌آر اپل (Apple iPhone XR)

    2. آیفون 11 اپل (iphone 11 apple)

    3. گلکسی آ50 سامسونگ (Galaxy A50 samsung)

    4. گلکسی آ10 سامسونگ (Galaxy A10 samsung)

    5. اوپو آ5 (Oppo A5)

    6. آیفون 8 اپل (iphone 8 apple)

    7. گلکسی آ20 سامسونگ (Galaxy A20 samsung)

    8. آیفون 11 پرو مکس اپل (iphone 11 Pro Max apple)

    9. آیفون 7 اپل (iphone 7 apple)

    10. آیفون ایکس اس مکس (iphone XS Max apple)

    طبق نمودار فوق که در وب سایت gsmarena آمده است، سهم آیفون ایکس آر در بازارهای جهانی سال گذشته 3 درصد، آیفون 11  2.1 درصد، گلکسی آ50 سامسونگ 1.8 درصد، گلکسی آ10 سامسونگ 1.7 درصد، اوپو آ5 سهم 1.3 درصد، آیفون 8 1.2 درصد، گلکسی آ20 سامسونگ 1.1 درصد، آیفون 11 پرو مکس 1.1 درصد، آیفون 7 1.1 درصد و آیفون ایکس اس مکس نیز یک درصد بوده است. 

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر