آپدیت جدید سونی اکسپریا ایکس منتشر شد

موتور جدید صوتی و چندین ویژگی دیگر

عصر کالا- سونی به تازگی آپدیت سیستمی جدیدی را برای اکسپریا ایکس معرفی کرد. مفهموم سونی از اندروید یک نوآوری است که توسعه میدهد جایگزینی برای سیستم نرم افزار اکسپریا.برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

آپدیت جدید سونی اکسپریا ایکس منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ آپدیت جدید سونی ویژگی های بسیار زیادی به همراه دارد، از جمله موتور صوتی جدید. این موتور صوتی دارای سیستم افکت صوتی سونی به جای سیستم افکت صوتی گوگل (MusicFX) است. این به این معنی است که حال به جای افکت های اختصاصی اندروید، MusicFX فقط به سیستم صوتی سونی تکیه خواهد کرد. یکی دیگر از تغییر های این آپدیت این است ک وضعیت شارژ باتری را میتوانید در خارج از نوار وضعیت مشاهده کنید.

    حال دیدن درصد شارژ باتری برای شما اسان تر از قبل خواهد بود. به علاوه چند ویژگی دیگر از جمله VoLTE (یک سرویس جدید تماس در شبکه های موبایل 4G) در چند شهر مختلف از جمله دانمارک و سوئد اضافه شده است. همچنین کمپانی امکان استفاده از VoWifi را در المان فراهم ساخته است. از دیگر تغییرات این آپدیت رفع باگ هایی از جمله ریاستارت شدن بلوتوث و باگ گرافیکی ایکون دوربین است. در کل سونی تلاش بسیار زیادی برای این آپدیت کرده است تا کاربران حس بهتری هنگام کارکردن با این گوشی داشته باشند.

    نظر شما در مورد این آپدیت چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر