اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید OnePlus ۵ منتشر شد

عصر کالا- کمپانی چینی وان پلاس یکی از سازندگان گوشی های موبایل است که در سال‌های اخیر با ساخت محصولاتی رده‌بالا و در عین حال ارزان‌قیمت، سر و صدای زیادی به پا کرده است. حال به نظر می‌رسد موفقیت گوشی های وان پلاس ۳ (OnePlus ۳) و وان پلاس ۳ تی (OnePlus ۳T) مدیران این کمپانی را بر آن داشته تا گوشی جدید وان پلاس ۵ را نیز طراحی و روانه بازار کنند.

اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید OnePlus ۵ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ به تازگی اطلاعات جدیدی از نام و شماره سریال گوشی جدید وان پلاس 5 منتشر شده است. ساعاتی پیش، محصولی تازه از کمپانی وان پلاس با شماره مدل A5000 بر روی خروجی وب‌سایت سازمان مقررات رادیویی چین قرار گرفته و موفق به اخذ مجوز از این سازمان شده است. با توجه به اینکه شماره مدل وان پلاس 3 پیش از معرفی A3000 بود و وان پلاس 3 تی نیز شماره سریال A3010 داشت، به همین دلیل محصول جدید می‌بایست وان پلاس 5 باشد.

    بدین ترتیب، با صرف نظر کردن وان پلاس از عرضه موبایلی با پسوند 4، به نظر می‌رسد شایعاتی که در خصوص ترس چینی‌ها از این عدد منتشر شده بود، به واقعیت تبدیل شده است. هرچند، اطلاعات بیشتری از امکانات و خصوصیات گوشی جدید وان پلاس 5 تا این لحظه در دست نیست.

    مشخصات گوشی جدید وان پلاس 5

    البته بر اساس شایعات منتشرشده، گویا وان پلاس قصد دارد پرچمدار جدید خود را با چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 و 6 یا 8 گیگابایت رم روانه بازار کند که این میزان رم، می‌تواند تحولی عظیم در دنیای گوشی های موبایل به حساب آید. به علاوه اینکه گوشی OnePlus 5 قرار است به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با کیفیت تصویر QHD و بدون لبه‌های اضافی، 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود که با وجود همه این مشخصات، ضخامت گوشی تنها 7 میلی‌متر خواهد بود.
    دوربین اصلی وان پلاس 5 دارای سنسوری 23 مگاپیکسلی‌ست که در کنار نمایشگری با لبه‌های خمیده، قطعا چشم هر کاربری را به سوی خود جلب خواهد کرد. با توجه به رونمایی احتمالی از این گوشی در فصل تابستان، انتظار می‌رود به زودی جزییات بیشتری از محصول جدید وان پلاس شنیده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر