نوبیا Z۱۷ رسما معرفی شد

عصر کالا- نوبیا رسما از پرچم‌دار امسال خود یعنی Z۱۷ رونمایی کرد. محصولی که با وجود مشخصات فوق‌العاده قیمت نسبتا خوبی هم دارد.

نوبیا Z۱۷ رسما معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی اس ام؛ مانند تمام پرچم‌داران حال حاضر، نوبیا Z17 هم مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی دارد و نمایشگر آن تقریبا بدون حاشیه است، البته حاشیه‌های بالا و پایین همچنان چشمگیر هستند. نوبیا Z17 شباهت زیادی به نوبیا Z11 دارد و مهم‌ترین تغییر آن، وجود 8 گیگابایت رم است. بدین ترتیب نوبیا Z17 نخستین اسمارت فون در دنیا محسوب می‌شود که این میزان حافظه رم را در خود گنجانده است.

    نمایشگر به کار رفته در این محصول، 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی است که با گوریلا گلس محافظت می‌شود. پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 با فرکانس 2.45 گیگاهرتز وظیفه سوخت رسانی را بر عهده دارد که با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 همراه شده است. دوربین اصلی نوبیا Z17 دوگانه و متشکل از دو لنز 23 و 12 مگاپیکسلی است و امکان زوم اپتیکال 2 برابری را فراهم می‌کند. گشودگی دیافراگم این لنزها، f/2.0 و f/1.8 است و یکی از ویژگی‌های قابل تحسین این دوربین، قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل است.

    باتری به کار رفته در این اسمارت فون، 3200 میلی آمپر ظرفیت دارد که به لطف ویژگی شارژ سریع نسخه 4.0 کوالکام، زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز ندارد. جنس بدنه آن از فلز است و جک 3.5 میلی متری از بدنه حذف شده است.

    پرچم‌دار جدید نوبیا در سه نسخه در دسترس خواهد بود. دو نسخه با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. رم به کار رفته در همه این نسخه‌ها دارای از نوع LPDDR4X است و همه آنها از حافظه UFS 2.1 پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر نوبیا Z17 می‌توانیم به دریافت گواهی IP68 مبنی بر مقاومت در برابر آب و گردوغبار، NFC، اسپیکرهای Dolby Atoms، اینفرارد و تکنولوژی تعاملی فریم نوبیا اشاره کنیم.

    سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1 به همراه رابط کاربری UI 5.0 نوبیا شما را همراهی خواهد کرد که در این میان، موتور هوشمند NeoSmart هم با استفاده از عادات کاربر، بهترین تجربه نرم‌افزاری را در اختیار می‌گذارد. 5 رنگ مشکی، طلایی، آبی (فقط برای نسخه با 8 گیگابایت رم)، سافت گلد و بلک گلد (فقط برای نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) قابل انتخاب هستند.

    قیمت نسخه 6/64 گیگابایتی 410 دلار، نسخه 6/128 گیگابایتی 500 دلار و نسخه 8/128 گیگابایتی 590 دلار خواهد بود. امکان پیش سفارش آن تا 15 خرداد فراهم است و پس از آن محصولات به دست مشتریان می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر