گوشی قدرتمند چینی با نمایشگر فوق دقیق از راه می رسد

عصر کالا- شرکت هواووی از تولید گوشی تازه ۷۷۶ دلاری خود موسوم به میت ۹ خبر داده که به زودی در آسیا و اروپا در دسترس خواهد بود و دارای نمایشگر فوق دقیق ۵.۹ اینچی است.

گوشی قدرتمند چینی با نمایشگر فوق دقیق از راه می رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ای ویک، این گوشی دارای بدنه تمام فلزی و پردازنده هشت هسته ای شرکت ARM موسوم به Cortex-A73/A53 است. 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های گوشی یاد شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی هم هشت هسته ای و از نوع Mali G71 است.

    سیستم عامل این گوشی آندروید 7 Nougat است و در آن از فناوری لنز دوگانه شرکت Leica‌استفاده شده است. دوربین پیشرفته این گوشی متشکل از یک حسگر 12 مگاپیکسلی F2.2 RGB رنگی و یک حسگر 20 مگاپیکسلی مونوکروم F2.2 است. الگوریتم های به کار رفته در این دوربین با ترکیب جزییات ثبت شده در هر بار عکس برداری بهترین کیفیت را برای کاربران به ارمغان می آورد.

    در این دوربین از فناوری تثبیت گر و ضدلرزش و همین طور فناوری ارتقای کیفیت تصویر در فضای تاریک و کم نور هم استفاده شده است. دوربین یاد شده از انواع قابلیت فوکوس مانند فوکوس با استفاده از لیزر، فوکوس بر مبنای کشف اشیای مختلف در صحنه، فوکوس عمقی و فوکوس بر مبنای کنتراست برخوردار است.

    باتری 4000 میلی آمپری این گوشی در عرض تنها 20 دقیقه به طور کامل شارژ می شود و از قابلیت کنترل خودکار دما برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد و انفجار احتمالی برخوردار است.

    قیمت این گوشی در صورت نصب 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به 1553 دلار افزایش می یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر