معرفی گوشی Samsung Galaxy J۳ Emerge ۲۰۱۷

عصر کالا- سه روز از شروع سال جدید میلادی گذشته بود که سامسونگ طی یک اقدام سه گوشی جدید از سری خانواده A را معرفی کرد.

معرفی گوشی Samsung Galaxy J۳ Emerge ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گویاآی‌تی، این گوشی ها در واقع سیستم های بروز رسانی شده ی خانواده ی 3 نفره، گلکسی A سال 2016 بودند. این بروز رسانی چنگی به دل نمی زد چرا که انتظار یک جهش بسیار ارزشمند برای سری آ سامسونگ بودیم. تا اینکه سه روز، بعد، در 6 ژانویه، سامسونگ یک اسمارت فون سری J را معرفی کرد که امروز قصد داریم به آن بپردازیم. با گویا آی تی همراه باشید.

    Samsung Galaxy J3 Emerge در واقع چهارمین گوشی هوشمند سامسونگ، در سال 2017، است. این گوشی 5 اینچی، با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، ارائه خواهد شد به طوری که از همین ابتدا گویای این است که به نمایشگر آن نباید دل بست.

    میزان حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی، 1٫5 گیگابایت است که این از همین ابتدا نشان می دهد، که این گوشی، برای کاربرانی است که از گوشی شان توقع زیادی ندارند!

    باتری 2600 میلی آمپری این گوشی تازه متولد شده ی سامسونگ، به نظر می رسد که بتواند کمی بهتر از سایر گوشی های معرفی شده ی این فصل، بتواند گوشی شما را روشن نگهدارد چرا که عناصر شارژ خور آن مثل کیفیت نمایشگر و غیره تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

    حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت در نظر گرفته شده که می توانید به کمک  MicroSD آن را ارتقا دهید. حداکثر میزان ظرفیتی که می توانید برای افزایش حافظه روی آن حساب کنید  256 گیگابایت است!

    Samsung Galaxy J3 Emerge از نظر دوربین واقعا حرفی برای گفتن ندارد چرا که با تکیه بر گوشی های سه چهار نسل عقب تر، از دوربین 5 مگاپیکسلی عقب و 2 مگا پیکسلی جلو بهره مند است.

    به طور اختصار برخی از ویژگی های این گوشی را می توان به این صورت مطرح کرد، که این گوشی با وجود اینکه سبک وزن است اما از نوع گوشی های باریک به شمار نمی آید. همچنین از قابلیت هایی مثل NFC نیز برخوردار نیست. افرادی که تمایل به خریداری یک گوشی دو سیم کارته دارند هم بهتر است که همین حالا این صفحه را ترک کنند چرا که Samsung Galaxy J3 Emerge تنها از یک سیم کارت آن هم از نوع نانو پشتیبانی می کند.

    یکی دیگر از ویژگی های این گوشی که موجب می شود زیاد چنگی به دل نزند، این است که از اندروید 6 پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند اندرویدی جدید سامسونگ، از نظر وضوح تصاویر، تنها قادر است با ظرفیت 294 پیکسل بر اینچ، محتوا ها را به شما نمایش دهد که رقم بسیار پایینی است که البته خوب یا بد بودن آن به تجربه شخصی و میزان نیازتان بر می گردد. همچنین نمایشگر تنها از دو سنسور مجاورتی و نوری برخوردار است بنابراین مطمئن باشید که با کمی ضربه خش دار می شود.

    هر چند کیفیت لنز دوربین عقب گوشی چنگی به دل نمی زند اما استفاده از یک فلش LED، کمک می کند کمی تصاویرتان را دل پسند تر بگیرید! البته نباید از آن انتظار معجزه داشته باشید.

    گوشی مورد نظر از نظر پردازنده نیز، نسبت به گوشی های عصر کنونی، و مخصوصا گوشی های سال 2017، از امکانات خاص و قابل گفتنی برخوردار نیست چرا که از یک چیپست Qualcomm Snapdragon 425 8917 بهره مند است که از یک پردازنده 4 هسته ای پشتیبانی می کند. این پردازنده قادر است با فرکانس 1٫4 گیگاهرتز، داده های تان را پردازش کند.

    یکی از مزیت های این گوشی در کنار تمام ویژگی های نه چندان جذاب آن این است که باتری آن User replaceable است یعنی می توانید به طور دستی آن را تعویض کنید. خب این ویژگی مزیت های مختلفی دارد اما حتما زیاد اهمیت ندارد که حالا بسیاری از برندهای ارزشمند، حتی خود سامسونگ، برای برخی از سیستم هایش از این ویژگی چشم پوشی کرده است! نظرتان در این باره چیست؟ کدام مدل را ترجیح می دهید؟

    از جمله رقبای این گوشی می توان به گوشی های سری J و S سامسونگ اشاره کرد اما جای تعجب دارد که چرا برخی وب سایت های معرفی و بررسی گوشی نظیر فون آرنا، از گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ به عنوان رقیب این گوشی ضعیف استفاده کرده است!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر