گلکسی j۷ ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

عصر کالا- بر اساس اخباری که به‌ تازگی منتشر شده است یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ توانسته تاییدیه Bluetooth SIG را دریافت کند و از شماره مدل آن حدس زده می‌شود که این گوشی گلکسی j۷ ۲۰۱۷ باشد.

گلکسی j۷ ۲۰۱۷ تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، این دستگاه که با شماره مدل SM – J730FM به ثبت رسیده است احتمالا نسل جدید گوشی میان‌رده گلکسی j7 است که گفته می‌شود برای سال 2017 عرضه خواهد شد. این گوشی پیش‌ از این توانسته از Wi-Fi Alliance تاییدیه وای فای را اخذ کند و FCC نیز این محصول را تایید کرده است. با این ‌که اخذ تاییدیه بلوتوث مشخصات زیادی از گوشی جدید سامسونگ ارایه نمی‌دهد اما بر اساس شایعات قبلی که منتشر شده می‌توان گفت که نسخه‌ 2017 گلکسی j7 نیز مانند نمونه‌های قبلی خود یک محصول میان‌رده خواهد بود.

    بر اساس شایعات گذشته، گلکسی j7 2017 به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز است. پردازش اطلاعات را هم یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز بر عهده دارد که احتمالا ساخت کوالکام خواهد بود. رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه‌ داخلی نیز برای گلکسی j7 2017 در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسل در پشت دستگاه و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. البته برخی منابع برای دوربین پشت این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهینه شده و برای دوربین جلوی دستگاه نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی را ذکر کرده بودند. این مشخصات به خوبی نشان می‌دهد که مدل جدید j7 نشانه‌های یک گوشی کاملا میان‌رده را دارد. البته بسیاری از کاربران با توجه به دیگر گوشی‌هایی که این روزها وارد بازار می‌شوند انتظار سخت‌افزار قوی‌تر مانند رم بیش‌تر را دارند. البته هنوز هیچ چیز درباره‌ گلکسی j7 2017 قطعی نیست و دیر یا زود می‌توانیم شاهد معرفی رسمی این محصول باشیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر