تمامی مشخصات گوشی سامسونگ S۷ +قیمت

عصر کالا- هر آنچه لازم است در مورد گوشی سامسونگ s۷ بدانید را در این خبر بخوانید.

تمامی مشخصات گوشی سامسونگ S۷ +قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی سامسونگ S7 با مشخصات  خارق العاده  خود  در بازار رقابت خودنمایی می کند. سامسونگ S7 در دو مدل گلکسی اس 7 و گلسکسی S7 Edge به بازار عرضه شده است. این شرکت ویژگی های جدیدی را در این مدل عرضه کرده است. در این خبر قصد داریم تمامی ویژگی های گوشی سامسونگ اس 7 را به شما معرفی کنیم.

    مشخصات کلی گوشی سامسونگ اس7
    هر دو مدل این گوشی از سیستم خنک کننده ی مایع بهره جسته است. بدین منظور از تراشه های اگزینوس 8890 و اسنپ دراگون 820 در این فناوری استفاده شده است. این قابلیت در زمان بازی کردن و استفاده های طولانی و انجام کارهایی که نیاز به پردازش قوی دارند دستگاه را خنک نگه می دارد.

    آیا گوشی سامسونگ S7 ضدآب است؟
    به منظور عدم آسیب قطعات گوشی در مقابل آب، سامسونگ از عایق پلاستیکی بهره برده است. عایق پلاستیکی در قسمت سیم کارت، ورودی هدفون و پورت شارژ گوشی طراحی شده و در این حالت آب به شکل ناخواسته وارد گوشی  نمی شود.   در گوشی سامسونگ S7 برای میکروفون ها از پارچه ی ضد آب استفاده  شده که باعث می شود هوا به داخل گوشی نفوذ کند. این پارچه از ورود آب به سیستم جلوگیری می کند. این خاصیت باعث می شود که در زیر آب هم با گوشی کار کرد. برای ممانعت از آسیب قطعات گوشی، بدنه ی سامسونگ S7 از جنس پلاتین یا نیکل ساخته شده است. این فلزها در برابر رطوبت و آب مقاومت بیشتری داشته و خراب نمی شوند. سامسونگ برای این که  آب از بین لایه های شیشه ای و فلزی گوشی درز نکند، از یک نوار پلاستیکی استفاده کرده و آن را در تمام لبه های گوشی قرار داده است. این نوار باعث می شود که آب به هیچ عنوان وارد گوشی نشود.

    توجه!

    در زمان خیس بودن گوشی، نباید شارژ شود. سامسونگ برای جلوگیری از این کار از مکانیک اتصال کوتاه استفاده کرده تا اگر گوشی خیس بود، گوشی خاموش شود و شارژ انجام نشود. این قابلیت از خراب شدن گوشی جلوگیری  می کند و هم چنین باعث می شود کاربران نیز آسیب نبینند.

    مشخصات ظاهری گوشی سامسونگ اس7
    هر چهار لبه ی آن به صورت گرد و منحنی طراحی شده است تا از حالت ارگونومیک تری برخوردار باشد. صفحه نمایش سامسونگ S7 Edge به شکل خمیده ساخته شده و سامسونگ برای تولید چنین وسیله ای از تکنولوژی جدید به نام حرارت سه بعدی بهره  برده است. این صفحه نمایش در دمای 800 درجه سانتی‌گراد ساخته شده و سامسونگ حالتی به آن بخشیده است تا لبه های آن حس خوبی به کاربر انتقال دهد. وضوح صفحه نمایش 1440* 2560 می باشد.  دکمه های کناری گوشی باریک تر از مدل های قبل طراحی شده اند. این دکمه ها مخروط شکل است تا کاربر بتواند به راحتی با سیستم ارتباط برقرار کند و حس خستگی کاذب از کاربر سلب شود.

    تنوع رنگ  در گوشی سامسونگ S7
    سامسونگ S7  در چهار رنگ مختلف  مشکی (Black Onyx)، سفید (Whilte Pearl) طلایی (Gold Platinum) و نقره ای (Silvr Titanium) عرضه شده است.

    ابعاد گوشی سامسونگ S7 
    ابعاد اس7 ، 5.61 *2.74*0.31 اینچ  و  دارای وزن 152 گرم  است. هم چنین  رم گوشی  اس  هفت 4 گیگا بایت، حافظه جانبی تا 200 گیگا بایت در نظر گرفته شده است.  دوربین اصلی با 12 مگا پیکسل، دارای فوکوس خودکار تنظیم گردیده است.

    قیمت گوشی سامسونگ S7    در حدود 2400000 تومان در بازار موجود است

    به واقع می توان گفت امنیت استفاده  از گوشی سامسونگ s7 در این نسل ها به مراتب بیشتر از نسل های قبل است. این باعث می شود کاربر با اعتماد بیشتری نسبت به خرید این محصول رغبت نشان دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر