فروش ۲ میلیارد دستگاه گوشی سامسونگ در دهه اخیر

عصر کالا- مدیرعامل سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که در یک دهه گذشته این شرکت موفق شده است بالغ بر دو میلیارد دستگاه گوشی هوشمند از سری گلگسی را در بازارهای جهانی به فروش برساند.

فروش ۲ میلیارد دستگاه گوشی سامسونگ در دهه اخیر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به رکود کم سابقه در بازارهای جهانی موبایل، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند این روزها به تولید و عرضه محصولات دیگری روی آورده‌اند تا ضرر و زیان‌های ناشی از کاهش میزان فروش خود را به حداقل برسانند. در این میان، برخی از این شرکت‌ها نیز همچون سامسونگ که رتبه نخست در فروش گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده است، از آمار و ارقام مربوط به میزان فروش خود خبر داده و سخن گفته است تا بدین ترتیب به عملکرد موفقیت‌آمیز خود در این حوزه افتخار کرده و جایگاه برتر خود در میزان فروش گوشی‌های هوشمند را به سایر رقبای قدرتمند خود اثبات کند.

    حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت the verge نشان می‌دهد که دی جی کوه، مدیر بخش موبایل سامسونگ در مراسم رونمایی از محصولات جدید این شرکت خاطرنشان کرده است که سامسونگ در طول 10 سال اخیر، بالغ بر دو میلیارد دستگاه گوشی هوشمند از سری گلکسی را در بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش رسانده است که این خود رقم افتخارآمیز و دستاورد بزرگی برای این غول تکنولوژی به شمار می‌آید.

    به نظر می‌رسد که در واکنش به گفته‌های تیم کوک، مدیرعامل اپل بوده است که در ماه سپتامبر اعلام کرد بالغ بر دو میلیارد دستگاه گجت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آی او اس در جهان عرضه و فروخته شده است که از این میان، علاوه بر گوشی‌های آیفون، تبلت‌های آی‌پد نیز محسوب می‌شوند بنابراین با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که سامسونگ در اینجا نیز جایگاه نخست و برتر خود را نسبت به اپل ثابت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر