منتظر گوشی‌های جدید ارزان‌قیمت لنوو باشید

عصر کالا- شرکت لنوو قصد دارد دو گوشی جدید با نام‌های موتو C و موتو C پلاس معرفی کند که برای افراد با بودجه محدود طراحی شده‌اند. این دو گوشی، مدل‌هایی رده‌پایین و ارزان‌قیمت هستند که با اندروید ۷٫۰ نوقا معرفی خواهند شد.

منتظر گوشی‌های جدید ارزان‌قیمت لنوو باشید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ شرکت لنوو پیش از این، گوشی موتو G5 پلاس را معرفی کرده بود که مدلی با قیمت بسیار به صرفه به همراه جدیدترین نسخه از سیستم‌‎‌عامل اندروید بود. حال این شرکت قصد دارد مسیرش را در معرفی مدل‌های نسبتا ارزان‌قیمت ادامه دهد.

    گوشی‌های جدید موتو C و موتو C پلاس، هر کدام یک صفحه‌نمایش 5 اینچی دارند. صفحه‌نمایش موتو C رزولوشن 854 در 480 و موتو C پلاس رزولوشن 1280 در 720 دارد. موتو C پلاس به همراه قابلیت اتصال به شبکه LTE و موتو C با قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G و 3G عرضه خواهند شد.

    در هر دوی این مدل‌ها، از تراشه‌های مدیاتک استفاده می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های این دو مدل در ظرفیت باتری آن دو است. مدل عادی باتری 2350 میلی‌آمپرساعتی و مدل پلاس باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی دارد. قیمت و زمان عرضه این دو گوشی هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم که این دو مدل در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و قرمز به بازار عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر