عجیب‌ترین گوشی جهان (+عکس)

عصر کالا- اگر به این گوشی هوشمند توجه کنید در نگاه اول آن را شبیه به یک ساعت جیبی قدیمی یا یک قطب نمای قدیمی میبینید. طراحی آن بگونه ای است که در عین گردی اش به راحتی در دستان شما جای میگیرد.

عجیب‌ترین گوشی جهان (+عکس)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومتک، عجیب ترین گوشی جهان ، موضوع پست امروز وبگردی زوم تک است ، این گوشی هوشمند بخاطر شکل ظاهری و سیستم عامل خود به عنوان یکی از عجیب ترین گوشی های جهان بدل شده است.

    عجیب ترین گوشی جهان که یک گوشی گرد است Runcible نام دارد این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل رونمایی شد که می توان به متفاوت ترین گوشی جهان از آن نام برد.



    Runcible از نظر ظاهری بسیار متفاوت است ، شما در دید نخست احساس میکنید این گوشی هوشمند در حقیقت یک ساعت است.اما اگر وارد رابط کاربری اش شوید متوجه خواهید شد که با یک گوشی هوشمند سرو کار دارید. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین جالب هم در پشتش می باشد اما برای اینکه ساختار عجیبش را از دست ندهد از فلاش ال ای دی در پشت آن استفاده نشده است. ساختار کلی اش شبیه به یک تکه چوب زیبا و گرد است اما از آن می توانید به عنوان یک گوشی هوشمند استفاده نمایید.

    اگر به این گوشی هوشمند توجه کنید در نگاه اول آن را شبیه به یک ساعت جیبی قدیمی یا یک قطب نمای قدیمی میبینید. طراحی آن بگونه ای است که در عین گردی اش به راحتی در دستان شما جای میگیرد. براساس اعلام شرکت Runcible این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی ارائه می شود. جنس آن از قلع ، مس ، برنج و حتی چوب هم ساخته خواهد شد. در آینده نزدیک نمونه های جذابی از این گوشی هوشمند را می توانید در بازار مشاهده نمایید.

    نکته جالب دیگری که در طراحی این گوشی در نظر گرفته شده است ، سیستم عامل عجیب آن است ، این گوشی از سیستم عامل اندروید ساخته نشده است ، سیستم عامل این گوشی عجیب و غریب از سیستم عامل فایرفاکس استفاده میکند.جالب اینجاست این گوشی هوشمند می تواند با دوربینش ویدئو یا عکس های دایره ای بگیرد. جالب اینجاست برای فوکوس و زوم شما می توانید با چرخاندن این گوشی بر روی سوژه تان زوم کنید.

    این نکته را هم در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند نمیخواهد با پرچمداران بازار رقابت کند ، فقط به دنبال مشتریان خاص در این بازار پر هیجان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر