۲ گوشی با نمایشگر اولد؛

مشخصات آیفون های جدید سال ۲۰۱۸ لو رفت

عصر کالا- اپل در سال ۲۰۱۸ چهار مدل جدید آیفون تولید خواهد کرد که تنها دو تای آنها مجهز به نمایشگرهای پیشرفته او- لد خواهد بود.

مشخصات آیفون های جدید سال ۲۰۱۸ لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، منابع مطلع می گویند این شرکت یک آیفون با نمایشگر ال سی دی 5.7 یا 5.8 اینچی عرضه می کند. آیفون دیگر این شرکت هم از نمایشگر ال سی دی 6 یا 6.1 اینچی برخوردار خواهد بود.

    همچنین دو آیفون جدید با نمایشگرهای OLED در راه هستند که به ترتیب 6 یا 6.1 اینچی و 6.4 یا 6.5 اینچی خواهند بود. البته احتمال اینکه در نهایت آیفون 6 اینچی دارای نمایشگر OLED کنار گذاشته شود، زیاد است.

    اپل سال گذشته دو آیفون 8 و 8 پلاس را با نمایشگر ال سی دی و آیفون ایکس را با نمایشگر OLED عرضه کرد که به خاطر قیمت بالا با استقبالی کمتر از حد انتظار مواجه شد.

    گفته می شود آیفون های جدید همگی از فناوری شارژ بی سیم برخوردار هستند و از حسگر اثرانگشت سه بعدی برای اجرای کارکردهای مختلف بهره مند خواهند بود. احتمال دارد به منظور کاهش قیمت تمام شده و جلب نظر کاربرانی با توان خرید پایین، یکی از این آیفون ها تنها از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار باشند.

    اپل تولید انبوه آیفون های جدید را معمولا در سه ماهه دوم هر سال میلادی آغاز می کند و عرضه رسمی آنها را در ماه های می یا ژوئن انجام می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر