اکسپریا XZs معرفی شد؛

برادر جدید پرچمدار ۲۰۱۶ سونی

عصر کالا- سونی با دست پر به MWC ۲۰۱۷ آمده و در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود پرده از ۴ تلفن هوشمند جدید برداشت که جدیدترین پرچمدار ژاپنی ها یعنی اکسپریا XZ Premium مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ را می توان سوگلی آنها دانست.

برادر جدید پرچمدار ۲۰۱۶ سونی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجیاتو، در حالی که کمپانی سونی معمولاً اعضای موبایل هایش را با حداقل یکی دو قابلیت جدید به روز رسانی می کند، اکسپریا XZs در حالی معرفی شده است که تقریباً نمی توان نقطه تمایز واضحی از آن با پرچمدار سال 2016 که چند ماه پیش روانه بازار شد پیدا کرد.

    این تلفن هوشمند که شمایلی کاملاً مشابه با سایر مدل ها دارد و همچنان از الگوی مستطیل و با حاشیه زیاد دور نمایشگر پیروی می کند، از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD برخوردار بوده و مثل گذشته در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است.

    سونی چیپست اسنپدراگون 820 را همراه با 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی در بطن بدنه اکسپریا XZs قرار داده و ضمن ارائه دوربین اصلی با کیفیت 19 مگاپیکسل (کمی پایین تر از مدل قبلی)، سنسوری 13 مگاپیکسلی نیز برای علاقه مندان به ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته است.

    گفتنی است سیستم عامل اندروید نوقا به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب شده و باتری 2900 میلی آمپری چراغ هایش را در مصارف روزانه روشن نگاه می دارد.

    موبایل جدید اکسپریا ZXs سونی، شانزدهم فروردین ماه سال آتی و با قیمت 700 دلار روانه بازارهای بین المللی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر