گوشی یومی دیجی S۲ همراه با نمایشگر تمام صفحه و باتری غول پیکر معرفی شد

عصر کالا- یومی دیجی S۲ نام یک گوشی بدون حاشیه مقرون به صرفه با دوربین دوگانه است. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و قابلیت‌های آن آشنا خواهید شد.

گوشی یومی دیجی S۲ همراه با نمایشگر تمام صفحه و باتری غول پیکر معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، طراحی تمام صفحه پنل جلویی، به طراحی محبوب امسال گوشی‌ها تبدیل شده است. چیزهایی که تا چند سال پیش تنها یک رویا بودند، حالا به واقعیت تبدیل شده‌اند؛ گوشی‌هایی با حاشیه‌هایی بسیار کم که به شما احساس در دست گرفتن تنها یک صفحه نمایش خالی را القا می‌کنند (نظیر گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8، ال جی وی 30، شیائومی می میکس 2).

    جدای حاشیه‌های بسیار کم،‌ آن‌ها از یک نمایشگر جدید فوق عریض با نسبت ابعاد 18:9 (که حتی آیفون ایکس اپل نیز دنباله رو آن از چنین نمایشگری استفاده کرده) نیز برخورداراند. با این حال، هنوز گوشی‌های مذکور کمی گران قیمت هستند، اما به تازگی برخی از کمپانی‌های کم آوازه‌تر شروع به تولید گوشی‌های کم حاشیه‌ای کرده‌اند که به مراتب مقرون به صرفه‌تر هستند و چالش جدیدی را برای این بازار به وجود آورده‌اند.

    یومی دیجی (UmiDigi) یکی از این دست کمپانی‌ها است که به تازگی از یک گوشی کم حاشیه جذاب به نام «یومی دیجی S2» پرده برداری کرده است. حاشیه‌های این گوشی بسیار باریک هستند و نمایشگر آن نیز از یک نسبت ابعاد 18:9 برخوردار است تا شما با در دست گرفتن آن احساس داشتن یک گوشی بسیار گران قیمت را تجربه کنید. یومی دیجی S2 یک گوشی 6 اینچی است که از فریم بسیار باریکی بهره می‌برد.بنابراین به لطف این سبک طراحی شما به هیچ عنوان احساس در دست گیری یک گوشی بزرگ 6 اینچی را نخواهید داشت و ابعاد آن تقریبا اندازه یک گوشی 5.5 اینچی است. وضوح این نمایشگر برابر با 720×1440 پیکسل است که می‌تواند تراکم پیکسلی 268ppi را ارائه کند. یک چیپست 8 هسته‌ای هلیو P20 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز قدرتبخش این گوشی است. رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقا حافظه تا 256 گیگابایتی نیز در دسترس کاربران قرار دارد.


    یک گوشی مقرون به صرفه دیگر با دوربین دوگانه

    ما در اینجا یک ماژول دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی گوشی را نیز می‌توانیم ببینیم؛ یک سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان ردیاب فاصله در مواردی که شما بخواهید از افکت شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR استفاده کنید. بر روی قاب جلویی نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی تعبیه شده است. باتری، یکی دیگر از المان‌های جذاب یومی دیجی اس 2 است؛ یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت در زیر قاب فلزی گوشی جدید یومی دیجی جای گرفته است که می‌تواند تا دو روز به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در اصل، کمپانی سازنده تعهد 10 ساعت بازی به صورت مداوم با این گوشی را داده است که می‌تواند بسیار عالی باشد. باتری این گوشی همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و به طور کلی برای شارژ‌ 0 تا 100 آن 1 ساعت و نیم زمان کافی است. این مدت زمان برای یک باتری غول پیکر 5100 میلی‌آمپر ساعتی بسیار سریع است.

    در حالی که یومی دیجی S2 از یک رابط کاربری نزدیک به نسخه خام اندروید 6 مارشمالو برخوردار است، به گفته‌ی شرکت سازنده در آینده‌ای نزدیک آپدیت اندروید 7 نوقا را نیز می‌توانید بر روی این گوشی دریافت کنید. خوشبختانه رابط کاربری این گوشی عاری از هرگونه موارد سنگین اضافی است تا بتوانید تجربه خوبی را با آن به دست آورید. نکته جالب توجه عدم حضور یک جک هدفون نظیر گوشی‌های آیفون اپل است، بنابراین شما تنها می‌توانید از هدفون‌های مجهز به درگاه USB نوع C‌ برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.


    قیمت یومی دیجی S2

    به خاطر داشته باشید تمامی این امکانات جذاب، مستلزم هزینه‌ی زیادی نخواهد بود. یومی دیجی S2 هم اکنون با قیمت بسیار عالی 230 دلار برای پیش فروش قرار گرفته است. در آینده‌ای نزدیک یک نسخه حاوی رم 6 گیگابایتی آن نیز به فروش خواهد رفت که اجرای نرم‌تر برنامه‌ها و بازی‌ها را به همراه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر