سامسونگ دو موبایل میان رده می سازد

عصر کالا- سامسونگ اعلام کرده دو موبایل میان رده با مشخصات مشابه عرضه می کند. یکی از آنها با نمایشگر سوپر آمولد ۵.۶ اینچی و دیگری با نمایشگر ۶ اینچی ساخته خواهند شد.

سامسونگ دو موبایل میان رده می سازد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، سامسونگ اعلام کرده دو موبایل میان رده گلکسی A6 و A6 Plus را خواهد ساخت. این دو موبایل روز گذشته در وبسایت «سامسونگ اندونزیا» ظاهر شدند.
    در این وب سایت ویژگی های متعددی از دوموبایل منتشر شده اما هنوز طرح اصلی آنها مشخص نیست. این دو موبایل ظاهری یکسان خواهند داشت و تنها نکته متمایز میان آنها اندازه شان و دوربین پشتی آنهاست.
    گلکسی A6 Plus دو دوربین پشتی دارد و در مقابل گلکسی A6 فقط یک دوربین پشتی دارد.
    قاب هر دو موبایل از فلز ساخته شده است. در سمت راست دکمه خاموش/ روشن و قفل دستگاه و در سمت چپ دکمه های تنظیم صوت وجود دارد. پشت هر دو موبایل اسکنر اثر انگشت وجود دارد.
    گلکسی A6 مجهز به یک نمایشگر5.6 اینچی HD+ سوپر AMOLED با گوشه هایی خمیده است. این موبایل پردازشگر 8 هسته ای 64 بیتی Exynos7870 با 1.6GHz حافظه ذخیره است. این دستگاه مجهز به اندروید اوریو 8 است. همچنین این دوربین پشتی این موبایل 16 مگا پیکسل است. دوربین جلویی دستگاه نیز 16 مگاپیکسل است. یک باتری 3 هزار میلی آمپری نیز به دستگاه افزوده شده است.
    از سوی دیگر گلکسی A6 Plus نمایشگر full HD+ سوپر AMOLED و گوشه هایی خمیده دارد. یک پردازشگر 8 هسته ای 64 بیتی نیز در این دستگاه به کار رفته و GHz1.8 حافظه داخلی دارد. RAM دستگاه  نیز با دو انتخاب 3 یا 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت عرضه می شود.
    این دستگاه مجهز به اندروید اوریو 8 و باتری 3500 میلی آمپری است. دوربین های پشتی آن نیز به ترتیب 16 و 5 مگاپیکسل است. یک دوربین 24 مگاپیکسلی جلوی موبایل قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر