حرکت مایکروسافت به‌سوی نمایشگرهای تاشو

عصر کالا- به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت نیز به جمع آن دسته از شرکت‌هایی که به فکر تولید صفحه نمایش تاشو و منعطف افتاده‌اند، پیوسته است.

حرکت مایکروسافت به‌سوی نمایشگرهای تاشو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

    از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتوانند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

    البته شرکت‌های چینی هواوی و زد تی ای نیز به منظور رقابت با سامسونگ قصد معرفی گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر تاشو و انعطاف‌پذیر را دارند. حالا بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، شرکت آمریکایی مایکروسافت نیز با حق امتیاز جدید خود، قصد دارد تبلت یا دستگاه الکترونیکی جدیدی را ثبت، طراحی و تولید کند که نمایشگر آن تاشو و انعطاف‌پذیر بوده و همچون کتاب باز و بسته می‌شود.

    به نظر می‌رسد که این روزها صفحه نمایش تاشو از قابلیت و جذابیت‌های بسیاری برای جلب طرفداران و کاربران علاقمند به حوزه تکنولوژی برخوردار است و می‌تواند جهان فناوری را با تحولات عظیم و شگفت انگیزی مواجه سازد.

    این صفحه نمایش تاشو که به تازگی توسط مایکروسافت به ثبت رسیده است، قابل استفاده در محصولات تبلت سرفیس مایکروسافت همچون تبلت و لپ‌تاپ‌های ساخت این شرکت است و به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا از دستگاه الکترونیکی مورد نظر خود همچون یک کتاب استفاده کنند.

    صفحه نمایش مذکور به گونه‌ای طراحی شده است که شباهت بسیار زیادی به کتاب‌های واقعی دارند به‌صورتی که چشم کاربران از خواندن و مشاهده آن اذیت نخواهد شد. اما برای اینکه ببینیم آیا این صفحه نمایش تاشو و زیبا در محصولات آینده مایکروسافت به کار خواهند رفت یا خیر، باید منتظر ماند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر