گلکسی S۷ و S۷ Edge از ۳۰ اسفند اندروید ۷ را دریافت می‌کنند

عصر کالا- کمپانی‌های بزرگ، اندروید ۷ را برای پرچمداران سال قبل خود عرضه می‌کنند. صاحبان گوشی‌های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ نیز مدت‌ها است چشم به راه نسخه جدید اندروید هستند.

گلکسی S۷ و S۷ Edge از ۳۰ اسفند اندروید ۷ را دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایتی رسانه؛ امروز گزارشی منتشر شده است مبنی بر این که کاربران اپراتور راجرز کانادا که از گلکسی اس 7 و اس 7 اج استفاده می‌کنند، کمتر از 10 روز دیگر به‌روزرسانی اندروید 7 را برای گوشی‌های خود دریافت خواهند کرد. این اپراتور مخابراتی، برنامه زمان‌بندی به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی‌های تحت شبکه خود را در قالب یک جدول منتشر کرده است. در این گزارش می‌بینیم که پرچمداران سال 2016 سامسونگ از روز 30 اسفند به اندروید 7 دسترسی خواهند داشت. این جدول را در زیر مشاهده می‌کنید.

    با دقت در جدول بالا می‌بینیم که علاوه بر گلکسی اس 7 و اس 7 اج، گوشی هوآوی Nova Plus نیز به زودی به‌روزرسانی اندروید 7 را دریافت خواهد کرد. در این سند اشاره شده که عرضه به‌روزرسانی اندروید 7 برای گوشی‌های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال نیز کمتر از 2 هفته دیگر آغاز خواهد شد. نکته عجیب در این جدول، ارائه اندروید 7 برای گوشی گلکسی Core LTE است که البته زمان دقیقی برای آن تعیین نشده است. اپراتور راجرز می‌گوید که به‌روزرسانی اندروید 7 برای گلکسی کور LTE به زودی منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر