گوشی دست‌ساز جدید ورتو کانستلیشن به قیمت ۱۰ هزار دلار

عصر کالا- اغلب مردم از گرانی آیفون ۷ و گلکسی اس ۷ اج و ... شکایت دارند و این در حالی است که برخی هم زیر ۱۰ هزار دلار پول برای گوشی هوشمند نمی‌دهند، چراکه می‌خواهند متفاوت بودن خود را به رخ بکشند.

گوشی دست‌ساز جدید ورتو کانستلیشن به قیمت ۱۰ هزار دلار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصرکالا» به نقل از خبرآنلاین، کمپانی ورتو / Vertu که از سال 1998 این موضوع را درک کرده، جدیدترین لاکچری خود را به نام Vertu Constellation در حالی راهی بازار کرد که سعی کرده است دیزاین و مشخصات فنی بالا را یکجا در یک گوشی کنار هم قرار دهد تا گوشی بازان پولدار را ترغیب به خرید کند.

    کانستلیشن مجهز به نمایشگر AMOLED در سایز 5.5 اینچی است که رزولوشنی معادل 1440 در 2560 پیکسل دارد و پردازنده سال 2016 یعنی اسنپ دراگون 820 را در خود جای‌داده است.(نکته منفی)

    4 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی در کنار دوربین 12 مگاپیکسل (ضعیف) و باتری 3220 میلی آمپرساعت، از دیگر مشخصات فنی این گوشی گران‌قیمت است که از یو اس بی تایپ سی پشتیبانی کرده و دو سیم‌کارت تعریف‌شده است.

    شارژ بی‌سیم، دسترسی به وای فای با فناوری iPass، اندروید مارشمالو 6.0.1 (نکته منفی) در کانستلیشن تعبیه‌شده و قرار است از نیمه دوم فوریه 2017 به قیمت پایه 10 هزار دلار راهی بازار شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر