گوشی Turing Phone Appassionato ؛ طراحی متفاوت در کنار آلیاژ “Liquidmorphium”

عصر کالا- بسیاری از افراد شرکت جویای نام “Turing Robotics Industries” یا به اختصار “TRI” را با گوشی های هوشمند مفهومی و متفاوتی که تولید می‌کند، می‌شناسند.

گوشی Turing Phone Appassionato ؛ طراحی متفاوت در کنار آلیاژ “Liquidmorphium”
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از Phonearenaٰ اولین بار اواسط سال 2015 میلادی بود که این کمپانی با معرفی گوشی متفاوت “Turing Phone” توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و بعد از یک‌ سال، اسمارت فونی دیگر موسوم به کادنزا (Turing Phone Cadenza) را با سخت افزاری بسیار قوی پیش روی علاقه‌مندان قرار داد. اما حالا زمان آن رسیده تا TRI با رونمایی از گوشی Turing Phone Appassionato ، رقابت با دیگر فعالان این حوزه را به شکل جدی‌تری دنبال کند.
    بر خلاف محصولات قبلی، گوشی Turing Phone Appassionato اولین اسمارت فون دنیا با آلیاژ فلزی “Liquidmorphium” خواهد بود که به صورت انبوه تولید شده و در همکاری با شرکت چینی TCL (که هم‌اکنون حق امتیاز بخث موبایل بلک بری را در دست دارد) به فروش می‌رسد. همچنین این گوشی به نوعی سرویس دربان و هوش تقویت‌شده تجهیز خواهد شد که به واسطه آن، هوش مصنوعی همچون مکملی برای هوش انسانی عمل کرده و همراه کاربران در تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود.
    هرچند، شاید این موضوع روی کاغذ قابل توجه باشد، اما در عمل آن‌طور که تصور می‌کنید توانمند نخواهد بود. ظاهرا این سرویس در نوع خود اولین است و انتظار می‌رود خریداران گوشی “Appassionato” تجربه‌ای متفاوت از هوش مصنوعی را داشته باشند.

    متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات فنی محصول جدید TRI در دست نیست و ما تنها می‌دانیم Appassionato همراه با تراشه اسنپدراگون 820 و اندروید 7.1.1 نوقا روانه بازار می‌شود. در رابطه با طراحی نیز این‌بار سازندگان علاوه بر استفاده از آلیاژ فلزی “Liquidmorphium” از پوشش کربنی شبیه به الماس (DLC) نیز بهره برده‌اند که علاوه بر القای حس بدنه‌ سرامیکی، مقاومت بالایی در برابر خط و خش نیز خواهد داشت.
    به گفته سازندگان، این گوشی جدید از سپتامبر پیش رو (اواخر تابستان) در دو نسخه الایت با نام Turing Phone Appassionato PX8 و لوکس با نام Turing Phone Appassionato GX8 به ترتیب با قیمت‌های 1099 و 1599 دلار به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر