سونی قیمت و تاریخ عرضه ی Xperia XZ Premium را در امریکا اعلام کرد

عصر کالا- کمپانی محبوب ژاپنی امسال در نمایشگاه MWC خوش درخشید و با معرفی جدیدترین گوشی پرچمدار خود و سه گوشی هوشمند دیگر و البته یک پروژکتور هوشمند به نام Xperia Touch، توانست نظر طرفداران و دیگر کاربران را به خود جلب کند.

سونی قیمت و تاریخ عرضه ی Xperia XZ Premium را در امریکا اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از سخت افزار؛ سه مدل از اکسپریاهای جدید اکنون در برخی کشورها عرضه شده اند و کاربران این دستگاه ها را تهیه کرده اند اما دو محصول جدید سونی به امریکا تا امروز راه یافته اند و اکنون کمپانی سونی قیمت و تاریخ عرضه ی رسمی Xperia XZ Premium، Xperia Touch و Xperia XA1 Ultra را در امریکا اعلام کرده است.

    با تائید کمپانی سونی، پرچمدار جذاب این شرکت یعنی Xperia XZ Premium از تاریخ 12 ژوئن از وب سایت های آمازون و BestBuy قابل پیش خرید خواهد بود. عرضه ی این دستگاه از هفته ی بعد از پیش خرید آغاز خواهد شد و کاربران از 19 ژوئن دستگاه خود را دریافت خواهند کرد. نسخه ی آنلاک این پرچمدار توسط فروشگاه های اینترنتی آمازون، بست بای و دیگر خرده فروشی های ایالات متحده قابل خرید خواهد بود. قیمت خرده فروشی اعلام شده توسط سونی برای Xperia XZ Premium نیز 799.99 دلار است.

    http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/290039-thumb/xa1-ultra-touch-xz-premium-680px.jpg
    Xperia Touch نیز در تاریخ 16 ماه ژوئن وارد بازار امریکا خواهد شد و این قیمت پروژکتور خاص، 1699.99 دلار اعلام شده است که همان قدر که به نظر میرسد گران است اما از آنجا که این دستگاه کاربران خاصی دارد، سونی احتمالا میتواند به مقدار کافی از این پروژکتور در امریکا به فروش برساند.

    در همین حال، سونی تاریخ عرضه ی میان رده ی جدید خود Xperia XA1 Ultra اعلام کرده است و پیش فروش این گوشی هوشمند از 12 ژوئن پیش فروش خواهد شد و از تاریخ 21 ژوئن در سایت ها به فروش خواهد رسید و از دوم جولای در فروشگاه ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه از سوی سونی اعلام نشده اما با توجه به قیمت اروپایی این دستگاه، Xperia XA1 Ultra احتمالا با قیمت حدودا 400 دلار وارد بازار امریکا خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر