اولین نتایج بنچ مارک Xperia XZ Premium منتشر شد

عصر کالا- گوشی هوشمند اکسپریا اکس زد پریمیوم اولین گوشی هوشمند سونی است که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز شده است دقیقا همان پردازنده‏ای که این روزها در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ شاهد حضور آن هستیم.

اولین نتایج بنچ مارک Xperia XZ Premium منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارنت، گوشی هوشمند اکسپریا اکس زد پریمیوم اولین گوشی هوشمند سونی است که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است دقیقا همان پردازنده‏ای که این روزها در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ شاهد حضور آن هستیم. اما برخلاف گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ که این روزها در برخی بازارهای جهانی عرضه شده‏اند، اکسپریا اکس زد پریمیوم سونی هنوز به بازارهای جهانی عرضه نشده و تنها در برخی بازارها پیش‏سفارش آن در حال انجام است و احتمالا در اواخر خرداد یا اوایل تیر شاهد عرضه آن به بازار ایران خواهیم بود. اما اگر به دنبال آن هستید که بدانید اکسپریا اکس زد پریمیوم سونی در مقایسه با سایر گوشی‏های مجهز به این پردازنده چقدر قدرتمند است و چه عملکردی از آن انتظار می‏رود شاید نتیجه بنچ‌مارک ثبت شده از این گوشی هوشمند در Geekbench بتواند تا حدودی پاسخ شما را دهد. ظاهرا یک نفر این گوشی هوشمند را با استفاده از نرم‏افزار بنچ‌مارک Geekbench آزمایش کرده و نتایج آن در دسترس قرار گرفته است اگر چه مشخص نیست این یک محصول نهایی از این گوشی هوشمند باشد یا یک نسخه اولیه و تحت آزمایش، اما می‏توان به درستی نتایج آن دلگرم بود.

    نتایج به دست آمده در نرم‏افزار بنچ‌مارک Geekbench از سوی گوشی هوشمند اکسپریا اکس زد پریمیوم سونی اگرچه نتوانسته امتیاز به دست آمده از سوی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ را پشت سر بگذارد اما به اندازه کافی این گوشی هوشمند را قدرتمند نشان می‏دهد. اکسپریا اکس زد پریمیوم توانسته امتیاز 1943 را با یک هسته و امتیاز 5428 را با عملکرد چندهسته‏ای در این نرم‏افزار بنچ‌مارک به دست بیاورد. در مقام مقایسه می‏توان به امتیاز به دست آمده از سوی محصول نهایی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس اشاره کرد که گلکسی اس 8 امتیاز 2008 را در عملکرد تک هسته‏ای و امتیاز 6575 را در عملکرد چندهسته‏ای پردازنده به دست بیاورد درحالی‌که گلکسی اس 8 پلاس امتیاز 2006 را در عملکرد تک‏هسته‏ای و امتیاز 6708 را در عملکرد چندهسته‏ای به خود اختصاص داده است. در نگاه اول در عملکرد تک‏هسته‏ای این امتیازها بسیار ناچیز به حساب می‏آیند اما خب در عملکرد چندهسته‏ای که قدرت اصلی دستگاه را به چالش می‏کشد، نشان می‏دهد که اکسپریا اکس زد پریمیوم تفاوت قابل توجهی با پرچمداران کره‏ای در بازار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر