اکسپریا XZs با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه از فردا در بازار

عصر کالا- سرانجام انتظارها به پایان رسید و شما می توانید یک دوربین با قابلیت ۹۶۰ فریم در ثاینه را در جیب خود همیشه به همراه داشته باشید چرا که گوشی اکسپریا XZs سونی این هفته روانه بازار می شود.

اکسپریا XZs با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه از فردا در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  کلیک، از آن جایی که گوشی های هوشمند امروزی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، در نتیجه تولیدکنندگان این محصولات تصمیم گرفته اند تا با تمرکز بر روی آیتم های خاصی توجه مشتریان را به خود جلب کنند. سونی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته با دوربین فوق العاده گوشی هوشمند جدید خود موسوم به XZs نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

    دوربین پشت این گوشی قادر است تصاویر را با سرعت 960 فریم بر ثانیه ثبت کند که به نوعی یک رکورد در بین گوشی های هوشمند به حساب می آید. سونی مدعی است این نرخ چهار برابر بهتر از بهترین دوربین گوشی موجود در بازار است و این شرکت توانسته با ترفندی قبل از اینکه دکمه را فشار دهید شروع به عکاسی از تصویر مورد نظر بکند. در حال حاضر، درگاه های پیش سفارش برای این گوشی باز شده و سونی مدعی است کاربران از تاریخ 5 آوریل یعنی فردا قادر خواهند بود نسخه های آنلاک شده این گوشی را از سایت های معتبری مثل آمازون با قیمت 700 دلار خریداری نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر