گوشی خوش قیمت Blu R۱ Plus

عصر کالا- این روزها بازار گوشی های هوشمند، مملو از اسمارت فون هایی شده است که هر کدام بسته به قابلیت ها و مشخصاتی که در دل خود جای داده اند با قیمت های متفاوتی به فروش می روند.

گوشی خوش قیمت Blu R۱ Plus
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از اقتصادآنلاین ؛ اما اگر به دنبال خرید گوشی هوشمندی ارزان قیمت اما با مشخصات نسبتاً قابل قبول هستید، بد نیست بدانید که شرکت BLU اخیراً گوشی جدیدی تحت عنوان R1 Plus را عرضه کرده است که می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.
    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تک شات، محصولی که با توجه به مشخصات اعلام شده، می توان آن را در جمع گوشی های میان رده موجود در بازار قرار داد و به گفته شرکت سازنده، با قیمت 139.99 دلار در بازار به فروش خواهد رفت.

    و اما در خصوص مشخصات این عضو تازه وارد باید گفت که R1 Plus از نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل، رم 2 گیگابایتی، پردازنده چهار هسته ای شرکت مدیاتک، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی بهره می برد.

    اصلی‌ترین مشخصه این گوشی، باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری آن است که در صورت استفاده معمولی، قادر است تا چند روز انرژی لازم را به رگ های این اسمارت فون تزریق کند. برای علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز باید بگوییم که در قسمت جلویی این گوشی از یک سنسور 5 مگاپیکسلی و در قسمت پشتی آن نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده که در کنار هر دو سنسور، فلش LED برای ثبت بهتر تصاویر تعبیه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر