با بدترین گوشی های تاریخ بشریت آشنا شوید

عصر کالا- هیچ شرکت سازنده تلفن همراهی در دنیا دوست ندارد تولیداتش جزء بدترین گوشی ها قرار بگیرند و کاربران و متخصصان آنها را دوست نداشته باشند.

با بدترین گوشی های تاریخ بشریت آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, با این حال برخی گوشی های تلفن همراه به دلایل مختلف سوء شهرت پیدا کرده اند و در زمره بدترین ها طبقه بندی شده اند. در ادامه برخی از این گوشی های بد را معرفی می کنیم.

    *گوشی استورم که توسط شرکت بلک بری تولید شده به طور قطع یکی از گوشی های تلفن همراه بد تلقی می شود. این گوشی که قرار بود یک تلفن همراه دارای نمایشگر لمسی موفق باشد به علت گیر کردن های مداوم، ضعف قابلیت لمسی نمایشگر، عمر باتری کم و نرم افزارهای ضعیف مورد توجه قرار نگرفت.

    *یکی دیگر از گوشی های بد تاریخ، گوشی تاندربالت شرکت اچ تی سی است که قرار بود اولین گوشی نسل چهارم با قابلیت پشتیبانی شبکه های ال تی ای باشد. اما تاخیر فراوان در عرضه در کنار باتری بسیار ضعیف و عدم به روزرسانی نرم افزارهای نصب شده بر روی این گوشی باعث شد تا تاندربالت به نقطه ضعفی در کارنامه تولید گوشی اچ تی سی مبدل شود.

    *در میان تولیدات موتورولا گوشی دروید بیونیک که در سال 2011 عرضه شد به علت دوربین کند، ناسازگاری نمایشگر با قلم هوشمند گوشی، عمر باتری کم و غیره به محصولی نفرت انگیز مبدل شد.

    *شرکت آمازون دو سال قبل گوشی فایرفون را برای فتح بازار گوشی های هوشمند عرضه کرد. اما این گوشی پرخرج علیرغم امکانات مناسب به علت عمر باتری پایین، طراحی نامتعارف، ضعف برخی نرم افزارها و استفاده از سیستم عامل خاص فایر او اس که چندان شناخته شده نبود مورد توجه قرار نگرفت. آمازون بعد از سه ماه شکست خود را پذیرفت و به علت سرمایه گذاری به منظور تولید این گوشی 170 میلیون دلار ضرر کرد.

    *در میان گوشی های تولیدی سامسونگ گالکسی نوت 7 یکی از بدنام ترین محصولات است. این گوشی ظاهری زیبا و امکاناتی مناسب داشت، اما انفجار دهها مدل از این گوشی به علت ضعف باتری طراحی شده و داغ کردن شدید باعث شد تا تولید گالکسی نوت 7 به تجربه ای تلخ برای سامسونگ مبدل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر