گوشی هواوی آنر۹ به‌صورت رسمی در ایران معرفی شد+ قیمت

عصر کالا- صبح روز سه‌شنبه و در سمیناری خبری که در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت هواوی و آنر برگزار شد، پرچم‌دار جدید این کمپانی چینی با نام آنر ۹ معرفی گردید.

گوشی هواوی آنر۹ به‌صورت رسمی در ایران معرفی شد+ قیمت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایران جیب، در ابتدای این مراسم، مهتاب بیک‌پور، مدیر دیجیتال برند هواوی در ارتباط با برند آنر گفت: برند آنر برای جوانان است، افرادی که نه فقط به لحاظ سن بلکه به نوعی زنده دل هستند. آنر به عنوان برند اول در بازار آنلاین چین انتخاب شده است. موفقیت‌های آنر مدیون 3 عامل مهم است. یکی از آن‌ها کیفیت بالا، دیگری خلاقیت و سومی تجریه کاربر از محصول است.

    توجه ویژه ما به نسل جوان است، در واقع این برند بر اساس سبک زندگی آن‌ها پایه گذاری شده و امیدواریم که بتوانیم در کنارشان باقی بمانیم. آنر در واقع یک سبک زندگی است. شعار جهانی آنر، «برای شجاعان است» که هسته اصلی کار بر پایه آن ساخته شده و بیشتر از یک واژه شجاعت معنی دارد.

    برای نشان دادن برندمان، از ورزش و موسیقی استفاده می‌کنیم که نشانه بارزی از این برند است. هرجا تکاپو وجود دارد، آنر کنارش است و ما همیشه تلاش داریم تا شعارهایمان را به واقعیت تبدیل نماییم.

    در آنر تمام تلاش ما جهت ایجاد یک تجربه بی‌نظیر کاربری برای مشتریان‌مان است، این امر سبب می‌شود تا ما شما را به حرکت و تکاپو در بیاوریم و نیازهای قشر جوان را در این بین در نظر گرفتیم. آنر یک قهرمان در تجربه بازی است. در کنار طراحی فوق‌العاده‌ای که آنر دارد، ما حتی در ارایه گوشی با لنزهای دوگانه در کنار برندهای معتبر پیشگام هستیم، که این تلاش با گوشی آنر 6 پلاس در سال 2014 شروع شده و ما لنزهای تله فوتو را با لنز زاویه باز ادغام کردیم تا بهترین کیفیت را داشته باشیم.

    در سال گذشته آنر 8 را لانچ کردیم که پیشتاز گوشی با قاب شیشه‌ای بود که در آنر 9 تلاش کردیم این روند را رو به جلو و به نوعی بهتر داشته باشیم. ما بازخوردهای خیلی خوبی در ارتباط با آنر 8 از مدیا و مشتریان‌مان گرفتیم، محصولی که یک نقطه عطف در طراحی آنر بوده است.

    مدیر دیجیتال هواوی در ادامه با اشاره به اهداف متفاوت آنر و هواوی گفت: این دو برند جامعه هدف‌شان متفاوت است و برای این چنین کاری کردیم تا بتوانیم به همه مصرف کنندگان گوشی‌های همراه، تمام چیزی را که می‌خواهند ارایه دهیم و بدین منظور از هر دو برند استفاده کردیم که جداگانه، جامعه گوناگونی را در نظر گرفته‌اند. هواوی در شعار خودش به دنبال تحقق بهترین‌هاست در صورتی‌که آنر، مصرف کنندگان را دعوت به تجربه چالش‌های جدید می‌کند. دیگر تفاوت هم برای کانال‌های فروش است که یکی بیشتر بر روی سنتی و دیگری (آنر) بر فروش آنلاین تمرکز دارد.

    در حال حاضر، 74 کشور در دنیا تحت پوشش برند آنر قرار دارد و قصد داریم این تعداد را افزایش دهیم. مکان‌هایی مثل آمریکا، اروپا، خاورمیانه، برای آنر بسیار مهم هستند. آنر سریع‌ترین رشد را در بین برندهای آنلاین همراه داشته است، در سال 2014 ما 20 میلیون گوشی فروختیم که درآمدی 2.4 میلیارد دلاری داشته، در 2015 این رقم دو برابر شد و در سال‌های 2016 و 2017 آنر به عنوان برند نخست آنلاین در چین شناخته شده است. یک روز خاص به نام 11/11 (یازدهم نوامبر) در چین جهت فروش آنلاین وجود دارد که آنر با فروش 600 میلیون دلاری در صدر این جدول بوده و به عنوان نخستین برند تلفن همراه، توانست بیشترین تعداد فروش و بالاترین درآمد را به دست بیاورد.

    پس از بیک‌پور، تونی، مدیر عامل برند آنر در ایران گفت: هر دو برند آنر و هواوی زیرمجموعه مصرف کنندگان هواوی هستند که به عنوان هواوی بیزینیس گروپ شناخته می‌شوند که از یک سری منابع مشترک بهره می‌گیرند. در ایران ما تلاش کردیم تا این دو برند را از یکدیگر جدا کنیم. درست است که این دو مستقل کار می‌کنند اما از یک سری منابع مشترک استفاده خواهند کرد. در واقع برند هواوی، تمرکز خود را بر روی استایل شیک و افرادی که به کیفیت زندگی خودشان اهمیت می‌دهند، قرار داده اما آنر هدفش جامعه جوان است که علاقه به اشتیاق و تجربیات جدید دارند.

    تفاوت دیگری که آنر و هواوی دارند این است که هواوی مانند برندهای مرسوم دیگر، تمرکزش بر فروش آفلاین است اما آنر فقط فروش آنلاین دارد و به عنوان نخستین برند آنلاین فروش در چین است. ما از الان قصد داریم که آنر را به صورت یک برند مستقل در ایران به مصرف کنندگان خودمان بشناسانیم.

    پس از تونی، محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی هواوی در ارتباط با محصول جدید آنر گفت: بهانه اصلی این جمع شدن ما معرفی آنر 9 است. این گوشی آخرین محصول سری آنر است که به عنوان پرچم‌دار آن شناخته می‌شود و دارای یک سری ارزش‌هایی است که باعث شده در سایر نقاط دنیا موفقیت‌های زیادی را کسب کند. در 28 روز اول عرضه، آنر 9 بیش از 1 میلیون دستگاه فروش را ثبت کرده و این بدان معناست که در کم‌تر از 1 ماه موفق به کسب چنین رکوردی شده است.

    این امر نشان دهنده قابلیت‌هایی است که می‌تواند توجه بسیاری از مشتریان را به خودش جلب کند و به نظر می‌رسد این ارقام هم در ایران قابل تکرار باشد. زبان طراحی در آنر متفاوت است. در آنر 8 ما یک حالت پشتی انعکاسی در گوشی را داشتیم که با توجه به استقبال بسیار خوب، در آنر 9 یک سری مسایل به این دیزاین اضافه شد و یک شیشه سه‌بعدی در آن به‌کار رفته که این شیشه دارای 15 لایه است که توانسته قابلیت خاصی را ایجاد کند و این مورد در کم‌تر محصولی وجود دارد (بخاطر انعکاس خاص).

    علاوه بر اینکه چنین افکت خطی در گوشی وجود دارد، بحث مربوط به سادگی هم رعایت شده است. در این مدل، شیشه‌ای یک‌پارچه در پشت کار شده که حتی دوربین را هم پوشش داده است. نکته دیگر که در ارتباط با طراحی این گوشی وجود دارد و از مزایای رقابتی آن است، بحث گوشه‌های آن بوده که به‌صورت یک‌پارچه با بدنه اصلی صورت گرفته و یک حس لوکس بودن را به کاربر خودش القا می‌کند.

    رنگ‌هایی که برای آنر در ایران در نظر گرفته شده است، خاکستری یخی و آبی سافایر است. جدا از بحث طراحی که زبان اصلی آنر برای متمایز کردن با رقباست، بایستی به کارایی آنر هم اشاره کنیم که با رم 4 گیگابایت در نسخه پایه عرضه خواهد شد (مدل 6 گیگابایت نیز دارد) و حافظه‌های داخلی 64 (برای مدل 4 گیگابایت) و 128 گیگابایت نیز برای گوشی در نظر گرفته شده است.

    پردازنده مورد استفاده برای آنر 9 کایرین 960 است که توسط شرکت «های‌سیلیکون» برای گوشی ساخته شده است و به غیر از آنر و هواوی، برای برخی خودروسازها نیز این شرکت پردازنده می‌سازد.

    یکی از برندهایی که حدود 10 سال است با آنر همکاری نزدیکی دارد، گیم لافت است که بازی‌های معروفی مثل آسفالت را تولید کرده و همین همکاری سبب شده تا از حیث فنی گوشی‌های آنر این توانایی را داشته باشند تا در حوزه گیمینگ تجربه کاربری روانی را در اختیار کاربر خودشان قرار دهند.

    دوربین‌ آنر 9 از لنز دوگانه استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها 20 مگاپیکسلی مونوکروم و تک رنگ است و دومی لنز 12 مگاپیکسلی RGB بوده که تجربه عکاسی مناسبی را در اختیار کاربران این برند قرار می‌دهند. همچنین به خاطر توانایی خاص دوربین، شما امکان زوم هیبرید را دارید که تا دو برابر زوم اپتیکال را به کاربر ارایه می‌کند.

    توانمندی‌های دوربین در حدی بوده که نشنال جئوگرافی در وصف آنر 9 گفته این گوشی یک نیاز برای عکاسی حرفه‌ای است.

    در آنر 9 از هر دو کانال آنلاین و آفلاین برای فروش استفاده می‌شود اما چون برند آنر بر مبنای آنلاین است، طوری کار خودش را طراحی کرده که مدل‌های پایین‌تر را در اختیار کانال آفلاین قرار داده (مدل 4 گیگ رم) و نمونه بالاتر با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار فروشگاه‌های آنلاین می‌گذارد.

    قیمت گوشی با رم 4 گیگابایت 1.799.000 تومان است و برای مدل با رم 6 گیگابایت، بهای 1.999.000 تومان در نظر گرفته شده است و در تاریخ 30 آبان در بازار عرضه خواهد شد.

    سرعت تشخیص اثر انگشت در این گوشی بسیار هوشمندتر شده و بالاتر رفته است و در مقایسه با بسیاری از برندها، در کل گوشی‌های هواوی و آنر کیفیت متمایزی دارند.

    در ارتباط با باتری، سیستم شارژ سریع در نظر گرفته شده که می‌تواند در زمان نیم ساعت شارژ این گوشی را از صفر درصد به 40 درصد برساند. ظرفیت آن 3200 میلی‌آمپر است که شما می‌توانید تا 78 ساعت به موزیک گوش دهید. آنر 9 با این ظرفیت قادر است بین 1 تا 2 روز در حالت نرمال روشن بماند.

    بحث الگورتیم این مدل در صدا، هواوی هیستن است. هواوی آزمایشگاهی با نام 2012 دارد که بر روی جدیدترین فناوری‌های حوزه صدا و تصویر کار می‌کند. یکی از دستاوردهای آزمایشگاه هواوی 2012 که بسیار پیشرفته است و مراکز زیادی در نقاط مختلف دنیا دارد، بحث مربوط به صداست و یک الگوریتمی را با همکاری شخصی به نام رین میلارد طراحی کرده که امکان پخش صدای سه‌بعدی را به گوشی می‌دهد.

    نمایشگر این گوشی سایز 5.15 اینچی دارد و دارای تراکم 428 پیکسل در هر اینچ است و تلاش شده که رنگ‌ها از نظر سطح اشباع در حالت قابل قبولی قرار بگیرد و در حد سایر پرچم‌داران بازار قرار داشته باشد.

    شعاری که ما در آنر برای ایران استفاده خواهیم کرد، زیبایی درخشان است و با با این شعار در کمپین آنر به مشتریان خودمان، آن را معرفی خواهیم کرد. به عنوان مورد آخر هم لازم است اشاره کنم که آنر همیشه تلاش خودش را کرده تا به کمک همکاران و شرکایش، کاری بکند که آخرین فناوری‌ها در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر