گوشی هوشمند میزو پرو ۷ به جنگ شیائومی می ۶ می‌رود!

عصر کالا- برند چینی میزو همیشه گوشی‌های هوشمند خود را در رقابت با گوشی‌های شیائومی معرفی می‌کند و البته باید بگوییم که این دو برند در طراحی، نوآوری و خلاقیت گوشی‌های هوشمند جدید عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند و جای تعجب ندارد که هر بار گوشی جدیدی از شیائومی یا میزو در بازار ببینیم، رقیب دیگر هم محصولی جدید را ارائه کند .

گوشی هوشمند میزو پرو ۷ به جنگ شیائومی می ۶ می‌رود!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از دیجی رو ، بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران معتقدند کمپانی میزو به زودی گوشی پرچم‌دار جدیدی را به بازار ارائه خواهد کرد که می‌تواند در بازار چین رقیب اصلی گوشی هوشمند شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) باشد.

    به تازگی حساب کاربری Li Nan (مشهور به پیش‌بینی کننده گوشی‌های جدید برند میزو) در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده کمپانی میزو گوشی فوق‌العاده میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) را روانه بازار خواهد کرد و در نوشته خود اعلام کرده که این گوشی هوشمند نسخه جدیدی از میزو ام 5 ایکس (Meizu M5X) نیست و با ظاهری جدید و طراحی جالبی رونمایی خواهد شد. با این وجود وی در نوشته خود اشاره‌ای به اسم میزو پرو 7 نکرده است. برند میزو در اردیبهشت سال گذشته گوشی بالا رده میزو پرو 6 را روانه بازار کرده است و تنها سری از گوشی‌های هوشمند میزو که مدل جدیدی در طی این یک سال رونمایی نشده است مرتبط با خانواده پرو می‌باشد. به علاوه به تازگی گوشی هوشمند میزو پرو 6 اس (Meizu Pro 6S) با 200 یوان در بازار چین به فروش می‌رسد که نشان می‌دهد این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدی از این سری گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه کند. در نتیجه احتمال رونمایی گوشی جدیدی از کمپانی میزو بعد از رونمایی گوشی هوشمند شیائومی می 6 بسیار زیاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر