اولین پرچم‌دار ایرانی معرفی شد

عصر کالا- هر سال شرکت‌های بزرگ، تمام تجربیات و نوآوری‌های خود را در قالب یک گوشی جدید به رخ رقیبان می‌کشند و طرف‌داران مشتاقانه به دنبال مشخصات گوشی‌ جدید برند محبوبشان می‌باشند تا دریابند که شرکت محبوبشان امسال چه محصولی را روانه‌ بازار خواهد کرد.

اولین پرچم‌دار ایرانی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از شهرآرا آنلاین،شرکت‌های مهم سعی می‌کنند در چند رده‌ قیمتی مختلف، پرچم‌داران خود را عرضه کنند تا طیف وسیعی از کاربران دنیای تکنولوژی را تحت پوشش خود قرار دهند. حال تنها تولیدکننده ایرانی گوشی‌های هوشمند برنامه‌ریزی جدیدی را برای خط تولید خود در نظر گرفته و سعی کرده است تا به این مسیر نزدیک شود و تنوع زیادی در امکانات و رده‌ قیمتی محصولات خود ارائه دهد تا کاربران با بودجه و نیازهای مختلف بتوانند از پرچم‌داران رده‌ قیمتی متفاوت بهره‌مند شوند.

    جدیدترین پرچم‌دار جی‌ال‌ایکس با نام «آریا» محصولی فراتر از محصولات میان‌رده است و قابلیت رقابت با جدیدترین پرچم‌داران شرکت‌های معتبر سازنده گوشی‌های هوشمند را دارد و سعی کرده تا قدرت و توانایی خود و تکنولوژی ایرانی را به رخ جهانیان بکشد. محصولی که اثرانگشت، ظرفیت باتری بالا، دوربین باکیفیت، وضوح صفحه نمایش بالا، حافظه با ظرفیت بالا به همراه بدنه‌ فلزی و... را در کنار یکدیگر به ارمغان آورده است.

    گوشی هوشمند آریا با وزنی معادل 190گرم دارای صفحه نمایشی به ابعاد 5.5اینچ با ارائه رزولوشن 1080×1920 فول‌اچ‌دی و دوربین پشتی با دقت 13مگاپیکسل و دوربین سلفی 5مگاپیکسلی با امکان فوکوس خودکار است. این گوشی پرچم‌دار از آخرین نسخه نرم‌افزاری اندروید یعنی اندروید7 بهره می‌برد و از شبکه مخابراتی4G و LTE پشتیبانی به‌عمل می‌آورد. آریا دارای پردازنده‌ای 8هسته‌ای به نام Helio p10 Octa و حافظه رم 4 گیگابایتی است و از حافظه داخلی 64گیگابایتی و درگاه کارت حافظه با پشتیبانی از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی تا ظرفیت 256گیگابایت بهره می‌برد. آخرین محصول جی‌ال‌ایکس با برخورداری حسگر تشخیص اثر انگشت از امنیت بالایی برخوردار است و از باتری با ظرفیت 4000mAh بهره می‌برد که میزان بالایی از آماده به کار بودن گوشی را همراه خواهد داشت. قابل ذکر است جی‌ال‌ایکس زمان ارائه این گوشی دوسیم‌کارته را اواسط خرداد سال جاری در نظر گرفته است و همانند شرکت‌های برتر فناوری امکان پیش‌فروش پرچم‌دار خود را با تخفیف‌ها و امتیازات بسیار بالا فراهم کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر